"Suurperheelliset"

SuviHi

Silmät suurina ihmettelijä
Heips :) Löytyykö täältä muita ison perheen äitejä? Itselleni on tulossa kuudes lapsi ja tuntuu, että olen jotenkin vanha ja niin monta kertaa tämän nähnyt, että vertaistukea on vaikea löytää (tosin raskaana ollessa nyt tuntuu milloin miltäkin :wink ). Mulla aiemmat lapset poika -98, kaksostytöt -00, tyttö -07 ja tyttö -09 eli aiemmasta lapsesta on aikaa...
 
Heips :) Löytyykö täältä muita ison perheen äitejä? Itselleni on tulossa kuudes lapsi ja tuntuu, että olen jotenkin vanha ja niin monta kertaa tämän nähnyt, että vertaistukea on vaikea löytää (tosin raskaana ollessa nyt tuntuu milloin miltäkin :wink ). Mulla aiemmat lapset poika -98, kaksostytöt -00, tyttö -07 ja tyttö -09 eli aiemmasta lapsesta on aikaa...

Täältä foorumilta löytyy sellainen kuin "suurperhe kuumeilijat" missä itsekin välillä kirjoittelen, sieltä varmasti löytyy paljonkin juttuseuraa :) Sitten on erikseen varttuneemmille (en siis tosin ikääsi tiedä edes) omia ryhmiä. Tervetuloa mukaan :happy:
 
Kunnioitettava lapsikatras ikähaitarineen blogistilla. Olemme monine lapsinemme/aikuisuuteenkin päässeillä, aivan eri näkökulmissa ja kokemuksissa näiden pienten lasten/yhden parin lapsen vanhempien kanssa.
Eikös se suomen nykyinen suurperhe käsite ala kolmesta lapsesta.
Itselleni neljäs juuri tulossa ja mummiuskin tulossa. En pidä perhettäni kuitenkaan suurena.
 
Kyfi3089240 aivan... Ihan erilaista elämää kuin parikymppisellä ekaa/tokaa odottavalla... Ja ikää mulla on 37v. Siksi vähän täällä kyselen :wink Jo ihan pelkästään kertominen sukulaisille ja ystäville on ainakin mulle jo vähän noloa... "niin joo, kuudes tulossa" ... "eikös vähän vähempi ois riittänyt?"
 
SuviHi...mulla ikää 38. Nyt jälkeen päin kun aattelen ois niitä lapsii voinu pari olla enempiki kun mullakin tuli taukoo tuossa peräti 12 vuotta. Mietin mistä nuo nolostumis ajatukset onkaan peräisin kun pitäs olla ylpee jokaisesta uudesta elämästä!! Vähempi toki vois olla riittänyt mutta miksipä ei enempi? :). Olen sitä mieltä että monet ei vain ymmärrä monilapsisen perheen rikkautta ja voi juuri aatella että eikös vähempi ois riittänyt!
 
Tanne tulossa lapsi nr 5. Edelliset vs 99, 01, 11 ja 13. Vanhin tayttaa siis 18v kun taa kuopus pitas ulostautua.
En olis ikina kuvitellut itelleni 5 lasta.

Millon teilla muilla on lasketut ajat? Taalla suyskuun loppupuolella.
 
Meillä on tulossa heinäkuun lopulla viides :) Aina olen haaveillut 5-6 lapsesta niin ihanaa että olen vihdoin tässä vaiheessa että jo viides tulossa :)

Ennestään on juuri 6v täyttänyt, reilu 4v, kohta 3v ja pienin 1,5v.
 
Takaisin
Top