reijuska
Silmät suurina ihmettelijä
Onko kellään muulla ollut vastaavaa tilannetta, että lääkärintarkastuksessa selviää että vauva on kasvanut ns. liian suureksi raskausviikkojen määrään nähden? Itse kävin juuri lääkärissä ja siellä sitten ultrassa selvisi, että vauva painaa tällä hetkellä jo 3 kiloa ja raskausviikkoja on vasta 34+2 Edellinen lääkärintarkastus minulla oli maaliskuun alkupuolella ja sillon vauva kasvoi juuri niinkuin pitikin ja nyt tässä reilussa 1,5 kuukaudessa sille on tullut 2kg painoa lisää ja se on kyllä tuntunut omassakin olossa eli tuntuu aika raskaalta ja suurelta. Minulla on verensokeriarvot hieman heitelleet mutta nyt ovat asettuneet ja pysyvät ruokavaliolla kurissa ja insuliinipiikkejä ei tarvita...voisikohan tuo liiallinen kasvu johtua noista sokereista, olen ollut aika masentunut tämän takia ja miettinyt että olenko tehnyt jotain väärin kun näin on päässyt käymään Nyt vaan toivon, että vauvan kasvu hidastuisi jotta ei tarvitsisi synnyttää ylisuurta muksua maailmaan tai että jouduttaisiin päätymään sektioon sen takia...