surullisia uutisia!

pikkukirppu

Silmät suurina ihmettelijä
Sain kuulla ikäviä uutisia keskiviikkona  ja vieläkään en ole asiasta täysin toipunut..meille ei vauvaa olekaan tulossa kesäkuussa v.2010...meillä ei raskaus edennytkään, kyseessä olikin tuulimunaraskaus..[:(]tuntuu erittäin pahalta, että asia selvisi vasta Rv 11+4, kun ultrassa kävin...ei näkynyt kohdussa mitään, mutta ruskuaispussi oli alkanut kasvaa ja näin kroppa luuli että vauva on tulossa...Olemme kummatkin avopuolisoni kanssa hyvin järkyttyneitä asiasta ja edelleen on itku kovinkin herkässä..!!Voitte siis poistaa meidät listalta!! (pyyhkii kyyneileitä kasvoiltaan) [:(]

Pikkukirppu, olipa surullisia uutisia! :(
Toivotan voimia, toivottavasti pääset pian taas odottajat -listalle.

Pikkukirppu; Voi ei, olen myös tosi pahoillani... Sanat ei paljon auta, mutta kuitenkin pahoillaan täälläkin ollaan!

Voin vaan aavistaa miltä tuntuu... itseasiassa koin saman viime toukokuussa ja pettymys ja suru oli suuri [:(]

Voimia ja jaksamisia uuteen yritykseen kuitenkin! [;)]

Voimia teille molemmille miehen kanssa, pikkukirppu! Nyt en osaa mitään järkevää sanoa, sanat ei riitä kuvailemaan miten pahoillani olen. [:(]

Pahoittelut:( Itselläni eka ultra maanantaina, ja kyllä pelottaa että siellä mahassa ei kaikki olekaan kunnossa.

Voimia teille.

mä oon tosi pahoillani!!!!!

toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pääsette pian yrittämään uudestaan!
mulla ainakin on alkanut helpottamaan sen jälkeen kuin keskenmenovuoto on loppunut, se muistutti liikaa siitä menetyksestä. mutta sitten kun se loppui niin pystyi helpommin ajattelemaan tulevaisuutta ja seuraavaa raskautta.
puhu sun miehes kanssa ja ystävien, siitä on ainakin mulle ollut apua. meen just ma kahden kaverin kanssa syömään, he tarjoavat mulle lohdutuslounaan [:)]

mä sain to lääkkeet tyhjennystä varten. nyt vuoto on kuitenkin jo hiipumaan päin ja pahoin pelkään ettei sieltä kaikki ole näin nopeasti tullut pois. menen jo ennen joulua tarkistuttamaan tilanteen vaikka periaatteessa jälkitarkastus olisi vasta uuden vuoden jälkeen. ollaan jopa harkittu mun miehen kanssa et mentäs yksityiselle tutkimaan mikä tässä nyt mättää. en tiedä onko musta odottamaan tätä kunnallista hoitoa, saas nähdä.

tsemppiä pikkukirppu!!! ja jaksamista!

Pahoittelut myös täältä [:(] Meille kävi tismalleen samalla tavalla viime vuonna joulukuussa. Ensimmäisessä ultrassa selvisi, että kyseessä oli tuulimuna. Näytti siltä, että kaksoset olisi ollut tuloillaan, mutta mitään ei sitten ollutkaan lähtenyt kehittymään. Menetyksen lisäksi harmitti se, että oli odottanut "turhaan".. Mutta uskokaa, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, näin kävi meille (nyt 31+)!! [:)] Voimia ja jaksamista!

Pikkukirppu, olen todella pahoillani menetyksestänne! Me koimme mieheni kanssa 2008 toukokuussa keskenmenon 11+3 ja vielä toisen saman vuoden syyskuussa seitsemännellä vkolla. 2009 toukokuussa alkoi sitten tämä raskaus, josta olemme todella onnellisia.
Toivon teille kaikkea hyvää, nyt jaksamista surun keskellä ja sitten kun olette valmiita, lähetän onnenpotkun uudelle raskaudelle!

Pahoittelut Pikkukirppu, jaksamista paljon ja toivottavasti pääsette pian uuteen alkuun.
:(

Takaisin