surettaa

äippä2015

Puuhakas puhuja
Niinpä sitä tuli tehtyä taas testi, ja nega se oli, vaikka edellisessä testissä jotain näkyi.kierto 34/30 eikä ne menkat oo alkaneet. Miten sitä ei vaan voi oottaa tarpeeks pitkään, vaa pitää niitä testejä tehdä, ja sit tulee tää p...a fiilis.itkettää
 
Ite kerkesin jo selvän haamunki saada, mutta vuoto alko kuitenki sitte tänään.

Toivotaan josko sulla sitten hormoonit vaan nousis hitaasti, ettei testissä vielä näy. Tai sitte se on stressi tms. mikä viivästyttää. Kuin pitkä kierto sulla yleensä on?
 
Mulla oli raskautta yrittäessä yksi outo kierto välissä, kuukautiset olivat yli viikon myöhässä. Kävin verikokeilla varmistamassa olenko raskaana -> en ollut. Kuukautiset alkoivat lopulta, voi olla jotta yrittämisen (ja muun elämän) stressi pitkittivät kiertoa. Joka ikinen päivä kun kuukautiset olivat myöhässä testailin toiveikkaana, mutta plussaa ei näkynyt... Mutta seuraavassa kierrossa tärppäsi!

Sain tuolloin ohjeen terveyskeskuksesta, että jos toiset kuukautiset tulee myöhässä tai jättäytyy tulemasta, niin silloin olisi varattava aika gynelle. Yhden kierron piteneminen tai väliin jääminen on vielä normaalia. Toivottavasti sulla kuitenkin vielä hyväksi kääntyy ja plussa tulee testiin (:
 
Edellis kierto oli sellasta tiputtelua 4 päivää, ja muutama päivä tuli ku hanasta, ja nyt tällänen.tein äsken digitestin, ja negahan se oli.kyllä se on uskottava ettei ole tärpännyt.
 
Mulla oli menkat reilun viikon myöhässä (yleensä täsmällinen kierto), kunnes alkoivat ja niiden jälkeen tärppäsi ja nyt ihana kohta 6 kk neiti sylissä :happy:
Tsemppiä yritykseen, mutta ei kannata ottaa stressiä siitä. Kun itse lopetin stressaamisen niin olinkin jo raskaana :)
 
Sekihän voi olla mahollista, että kun liikaa toivoo ja uskoo tärpin käyneen niin kroppaki olettaa sen tapahtuneen ja menkat on sitte myöhässä, ennenkö myöntää itelleen sen ettei ole onnistunu.
 
Kyllä menkka oloja on alamahassa välillä, nopeesti ohi meneviä.on tää outoo, mutta uskottava on, kun testikin negaa näyttää.sais nyt vaan menkat tulla.taidan ma soittaa lääkärille, oma lääkäri on sopivasti myös neuvolalääkäri.
 
Tänään tehty testi.eikö ole ihan selvä viiva. Joko nyt odotus palkitaan
 

Liitteet

  • WP_20150720_20_43_42_Pro.jpg
    WP_20150720_20_43_42_Pro.jpg
    592.8 KB · Katsottu: 179
Takaisin
Top