supistuslaskuri

mohomaha

Kommentoinnin ninja
Löysin tälläsen laskurin mikä laskee supistuksia. Ja ite meni pitkään ennenku tajusin miten sen saa käyntiin ja tajushan sen sitte ku syötti eri sanoja sanakirjaan [:D] Elikkä kun painaa välilyöntiä kun supistus alkaa ja sama kun loppuu niin se laskee sen.
http://www.varktimer.se/

Aika hauska tuo laskuri [:)] Saas nähdä kuinka toimii käytännössä sit kun aika koittaa!

Ootko mohomaha nyt käyttäny tätä? Vieläkö supistukset jatkuu?

Hauska laskuri kyllä ![:)]

Toki ne kipeät supistukset, mitä mä olen jo kokenut, niin ei niiden aikana pysty istumaan koneella, saatikaan, että pystyis edes olemaan paikoillaan muualla kun suihkussa.[&:][:D]

Sitä mäkin tossa mietin, mut sit ajattelin et laitan ukon aina painelemaan täällä niitä supistuksia ylös [:D][:D]

Sillon tällön jotain tuntuu mutta ei mitään säännöllisiä, katotaan mitä ne huomen sanoo siellä tayssissa...

Mä en kässää et miten tää toimii.. Ei sillä et nyt tarvetta olisikaan mut olisin vaan testannu.

meet sinne sivulle niin siinä oikeella on se kellosysteemi,sen saa lähteen päälle(eli siis niinkun supistus tulis..) välilyönti näppäimellä ja sit kun "supistus" loppuu niin painaa taas välilyöntiä..laskee sen supistuksen pituuden..[:)]

Takaisin