Supistuksia

päivikkinen

Satasella mukana keskusteluissa
Onko teillä muilla ollut?
Mulla oli pe-iltana kaksi kipeää; koko maha kovana. Soitin jo päivystykseen paniikkipuhelun, mutta voi kuulemma johtua pahoinvoinnista ja kuivumisesta.
Ihan vielä ei tarvis alkaa enempää supistella. Tulee pitkä odotus muuten.
 
Mulla on pariin otteeseen ollut sitä mahan kovettumista.. kuopuksen kans jouduin 28vk:lla jo saikulle ä-lomaan saakka just supistusten vuoksi, joten nyt huilaan heti jos harkkasuppareitakaan tulee.. hyvä tietää, että tuo liian vähäinen juominenkin voi sitä tehdä.
 
Valitettavasti kun keho tuntuu ylikuormittuvan.. varoittaa ilmeisesti et parempi pysähtyä kehon äärelle. Tämä kyllä neljäs raskaus että vaikuttaa varmaan asiaan kun näin aikaisin. Vakavasti kuitenkin suhtaudun asiaan vaikean edellisraskauden jälkeen eli lepoa ja mieluiten ennen supistuksia.

rv13
 
Olin tänään uudestaan yhteydessä viisaampiin. Koiran kans aamulenkillä tuli taas muutama kipeä. Sain ohjeeksi hakeutua täällä periferiassa OYSiin, jos niitä nyt tulee lisää tai jos kestän keskiviikkoaamuun, niin omalle naistentautien polille tsekattavaksi. Ei huvittais lähtä istumaan tuntitolkulla kumpaankaan.
 
Takaisin
Top