Minulla on tässä viikon aikana kai sitten alkanut supistelemaan. Kokeneemmat kertokaa miltä niiden pitäisi tuntua!
Maha ja varsinkin siitä alhaalta vain kovenee. Tuntuu kuin lihakset vain jännittäisivät. Minusta se tuntuu vain todella epämiellyttävälle - ei varsinaisesti satu, mutta ei se miltään neutraaliltakaan tunnu. Kun pysähdyn ja tietoisesti rentoutan mahaa, niin sitten menee ohi. Yleensä noita tulee iltapäivisin ja alkuillasta. Vähän minua huolestuttaa, sillä äidilläni oli ongelmia näiden kanssa. Minä synnyin hyvin aikaisin ja veljeni pidettiin sitten lääkkeillä sisällä vähän pidempään.
Minulla on neuvola vasta vajaan kahden viikon päästä, joten tässä saan huolehtia asiaa siihen asti
Tänään 20+5
Maha ja varsinkin siitä alhaalta vain kovenee. Tuntuu kuin lihakset vain jännittäisivät. Minusta se tuntuu vain todella epämiellyttävälle - ei varsinaisesti satu, mutta ei se miltään neutraaliltakaan tunnu. Kun pysähdyn ja tietoisesti rentoutan mahaa, niin sitten menee ohi. Yleensä noita tulee iltapäivisin ja alkuillasta. Vähän minua huolestuttaa, sillä äidilläni oli ongelmia näiden kanssa. Minä synnyin hyvin aikaisin ja veljeni pidettiin sitten lääkkeillä sisällä vähän pidempään.
Minulla on neuvola vasta vajaan kahden viikon päästä, joten tässä saan huolehtia asiaa siihen asti
Tänään 20+5
Itse olen vkolla 23+1 ja supistuksia onollut jo ainakin kolmisen viikkoa. Minulla niitä tulee monesti päivässä. Välillä vain huomaan vatsaa koskettaessa,että se on ihan kova, välillä vähän vihlaisee ja sitten kiristää koko vatsaa ja se menee todella kovaksi. Eilen kuulin,että selässä tuntuvat menkkamaiset kivut voivat olla myös supistuksia. Neuvolasta sanottiin,että kipeitä supistuksia ei saisi vielä tulla (missä menee raja?),mutta kivuttomasti ovat vielä normaaleja. Telkkari sanoi myös,että joillakin kohtu reagoi paljon voimakkaammin ja supistukset voivat tuntua kovilta koko raskauden ajan,vaikka kaikki olisi kunnossa.