Supistelut

LN89

Silmät suurina ihmettelijä
Onko muita joita on suositellut jo kipeästi? :anyone Mä olen ollut saikulla nyt 1,5 viikkoa supisteluiden ja huonon olon takia. Viime yönä taas oli järkyttävää menkkakipua 3 tuntia, oli semmosta aaltoilevaa mutta maha ei kuitenkaan kovettunut. Panadol auttoi hiukan niin sain nukutuksi, mut sama näköjään jatkuu taas aamulla :banghead: en oikein tiedä että pitäisikö lähteä johonkin näytille, kerran jo synnärillä kävin ja silloin ei ollu kohdunkaulalla tapahtunut mitään radikaalia..

Nyt siis menossa 30+1 :bored:
 
Kannattaa ainakin soittaa sinne synnärille. Ja ota vielä Panadolia, jos se auttais. Mulla ei itellä oo ollu kipeitä supistuksia vielä, mutta kysymällä varmasti selviää. Ja kun soittaa, niin ne osaa neuvoo, tarviiko tulla näytille :)
 
Mulla on ollut noita kipeitä supistuksia, tulee rasituksesta. Kävin yksityisellä näytillä, ja sanoivat, että on normaalia, varsinkin jos menee ohi. Mutta oli ainakin minun mielenterveydelle hyvä käydä tarkistuttaan tilanne. 1g panadolia olen itse ainakin ottanut ja lämmintä kauratyynyä pitänyt kipukohdissa. Itsellä siis menossa nyt 32+3, kivuliaat supistukset ilmestyi pari viikkoa sitten kaupassa käydessä. Kaksi tosi nopeaa ja peräkkäistä kivuliasta supistusta ja housuun hulahti vähän nestettä jonkin ajan päästä, joka oli valkkaria. Silloin tällöin yöllä herään kivuliaaseen supistukseen. Kun ne on ohi meneviä, ei pitäisi olla hätää. Kannattaa soittaa neuvolan puhelinpalveluun tai synnärille suoraan, jos yhtään epäilyttää tilanne.
 
Supistuksia tulee,jos lyllerrän liikaa. Esim.käyn kaupassa,siivoilen yms.
Paikoillaan pitäis olla,mutta se ei oo mahdollista. Viikkoja nyt 36+0
Alapää on niin hellänä ettei kävelystä meinaa tulla mitään.
 
Takaisin
Top