Supistelut alkuraskaudessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jippis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jippis

Silmät suurina ihmettelijä
Eli viikkoja kasassa 4+5 ja koko raskauden ajan mua on vaivannut kovat kivut, jotka tulee aaltoina. Alavatsa ja -selkää jotenkin polttelee kovasti ja sitten menee ohi. Ja tulee taas jossain vaiheessa uudestaan. Vähän kuin kuukautiskivut, mutta pahemmat ja polttelevat. Onkohan nämä supistuksia? Ja kuuluuko tällaisia suppareita tulla vielä alkuraskaudessa? Ovat siis päivittäisiä, ja etenkin öisin vaivaavat.

Tuossa vaiheessa ei kyllä oo vielä supisteluja! Mullakin oli silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, muutama päivänä hullun kipeä maha ja alaselkä. Mutta ei ne supisteluja vielä oo. Jos on kovat kivut JA veristä vuotoa, kannattaa olla yhteydessä neuvolaan. Ihan alussa n. vkolla 5 (oisko ollu) mulla tuli järkyttävän kipeä kouristus mahaan, kesti ehkä n. 15 min. ja meni ohi. Neuvolasta sanottiin, että jos ei oo vuotoa niin ei oo hätää!

minulla ainakin on tuntunut polttavia kuukautismaisia kipuja sit sillo tällö selkäkipuja ja nyt mukaan on astunut kohdunkasvu kivut :O mut kaikki on sisällä hyvin ja vastaa viikkoja se vain tahtoo kasvaa niin nopiaa jot mun paikat ratkee mukana :D heh noo niin mullekkin kehuttiin jot niin kauan kun ei veristä vuotoo tuu niin ei hätää tai sitten selkä oo niin kipee jot kouristella tarvii. rentona eteenpäi vain kyl se siitä, itselläni on ajatus maailma jot jos koska kyseessä on ensimmäiseni niin jos tuloo kesken ennen aikojaan se ei silloin oo terve mut toivottavasti tietenkin tulis loppuun asti :) <3

Takaisin