Just noi menkkamaiset "kipuilut" on yleensä niitä supistuksia tässä vaiheessa raskautta. Itellä supistelee myös ja kuten muutkin jo ovat ennättäneet sanoa, ihan normaalia on. Eikä mitään hätää ole niin kauan ku eivät ole kivuliaita. Siinä tapauksessa pitää mennä lääkäriin tarkistuttamaan paikat, ettei vaan ole synnytys käynnistymässä. Mulla pääasiassa supistukset tuntuu vähän siltä ku olis vatsalihakset jännittyneenä, eli kohdun jännittyminen tuntuu. Välillä, mutta harvemmin, tulee sitten just sellanen menkkamainen aalto. Ei varsinaisesti satu, mutta tuntuu siltä ku ois menkat toista tai kolmatta päivää. Mulla siis menkoissa eka päivä helvetin kivulias ja pari seuraavaa vaan sellasta pientä juilimistunnetta [:)] En oo pahemmin välittäny noista, yleensä oon huomannu supistuksen niin että oon muutenkin ollut suht rauhassa. Kesken liikunnan ei oo tullu. Ainakaan sellasta minkä ois huomannu.
Siis joku mainitsi täällä turvonneen alapään! Mulla on häpyhuulet kans omasta mielestä epätavallisen turvonneet, ainakin välillä. Varsinkin sen jälkeen kun trimmasin karvotusta ja lähin siitä kävelemään, ni oikeen tuntu kävely pöntöltä ku huulet hankasivat reisiin [:D] Ei siis mihinkään puoleen reiteen, miltä toi nyt ehkä vois kuulostaa... [;)] Lohdullista kuulla, että jollain muullakin on ollut havaittavissa jotain tämän suuntaista.