Suosittele hyvää puhelinta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Millaisia puhelimia teillä muilla on? Entä mitä puhelinta suosittelisit, jos kriteereinä on mm: helppokäyttöisyys ja edullisuus siis alle 300 euroa? :) Itselläni on siis uuden puhelimen hankinta edessä, sillä vanha puhelin on rikki ja kuulisin mielellään suosituksia erilaisista puhelimista..

Mulla om Huawei Honor 5X ja oon tykännyt! Perheessä on muitakin Honoreita ja kaikki on olleet tyytyväisiä.

Huawei P9 minulla, on kalliimmasta luokasta, ja sen akusta ei ole hyvää sanottavaa. Ei kestä Suomen talvea, vaan pakkasella akun kesto ulkona on noin 10 minuuttia, vaikka akku olisi täpötäysi ulos mennessä. GPS:ää tai wi-fiä ei uskalla muutenkaan pitää päällä ollenkaan, koska muuten on akku loppu lähes välittömästi. Kaikkialle pitää ottaa laturi mukaan.

Meillä on Sonyt. Olleet huippuja entisiin Samsungeihin verrattuna, ostin itselleni jo toisen Sonyn. Samsungeissa oli ongelmaa koko ajan, Sonyissa ei oo ollut koskaan mitään.

Järjestyksessä kolmas Huawei mulla, tarkemmin ottaen Honor 8, ja voin suositella :thumleft Tehokas puhelin ja omasta mielestäni helppokäyttöinen :)

Takaisin