Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on kaikkea mitä löytyy kirppikseltä. Vaatteen väri, kuosi ja käytettävyys menee edellä. Mä pidän periaatteena ostaa käytettynä mahdollisimman paljon. Tykkään koluta kirppiksiä usein ja ostan aina kolmea seuraavaa kokoa kaappeihin. Niin kertyy yllättävän laaja merkkivalikoima ja hyväkuntoinen vaatevarasto. On meillä Lidlinkin vaatteita, esim pyjamat on hyviä ja tyttö itse tahtoi viimeksi kissapaidan. Yleensä en tykkää ns merkkivaatteista koska ne on rumia. Mutta mulla onkin vähän erilainen maku ja pidän muiden haukkumista disney vaatteista ja bamsesta. Kenkiä ostan myös kirppiksiltä, mutta vain kumppareita ja kesäkenkiä. Muuten ostan superfitin, vikingin tai kuomat. Haalarit on yleensä reiman ja sadehaalarin ostan ellokselta kun ei niitä oikein muualta saa. Niin ja tilaan mä leikkeihin prinsessamekkoja aliexpressiltä ja joskus juhlamekkojakin. Perusvaatteet ei ole olleet kokeilutilausten perusteella hyviä.
Muoks.. Niin ja omat vaatteet on EMP:ltä tai Cellbessiltä.