Suosikki lehtenne? ;)

jessica3

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mitä vauva/lapsi aiheisia lehtiä teijän talouteen tulee? Tarjontaahan varmasti on  mut mikä sitä kannattais tilata....kokemuksia ja suosikkeja kiitos! :) mä haluisin tilata jonkun näin odotusaikana joten ehkä mielellään sais olla myös odotusajankin löpinöitä...
itelle tulee mieleen lähinnä kaksplus, vauva ja meijän perhe.............
 
Vauva on musta kiva lehti ja siinä on paljon luettavaa :) sopii just odotusaikaan tosi hyvin.
meille tulee silti Kaksplus, koska on tuo isompikin ja siinä on laajemmin juttuja raskausajasta isompiin lapsiin.
 
Meille tulee vauva ja oon kyllä tykänny :) just on juttua raskaudesta, vauvoista ja lapsista. Meille tuli myös kaksplussasta joku ilmainen lehti. Sen lukeminen on vielä kesken mutta ei sekään huonolta vaikuta. :)
 
Täällä tilattu vauva lehti kestotilauksena, 17kk 110e ja kaupanpäälle Brion pinnasänky jonka ovh 149e ;) eli mielestäni ihan hyvä kauppa...ois myös saanut esim.manducan valita kaupanpäälle. Eka numero tulikin  jo, tosi kiva lehti :)
 
Meille tuli pitkään jo ennen odotus aikaa Vauva-lehti, ja lopetin sen vasta ihan vähän aikaa sitten, vaikka tyttö on jo 2,5 vuotta. Hyvä lehti, juuri odottajalle ja pienen lapsen äidille suunnattu ja hyvin tehtyjä juttuja! Kakspussaakin joskus yritin lukea, mutta en siitä jotenkin tykännyt yhtään. Meidän perhettä taas on tullut lainattua kirjastosta, siellä on juttua enempi isompien lasten vanhemmille :)

Ja tietysti täytyy suositella Vau-kerhoa, jos et ole vielä mukana. Meilläkin on luettu Vau-kirjoja (pehmeät vauvakirjat olivat äärettömän söpöjä!)  emoticon
 
Kun tein positiivisen testin, tilasin vauva lehden 9kk ja hinta oli 36e ja tilaajalahjana tuli nalle puh-lakanat :) ja oon kyllä tykänny :) mielenkiintosia juttuja raskaudesta ja lapsista ja muutenkin :) aina tulee heti luettuu lehti kun tulee :)
 


jessica3 kirjoitti:
Täällä tilattu vauva lehti kestotilauksena, 17kk 110e ja kaupanpäälle Brion pinnasänky jonka ovh 149e ;) eli mielestäni ihan hyvä kauppa...ois myös saanut esim.manducan valita kaupanpäälle. Eka numero tulikin  jo, tosi kiva lehti :)


jessica3, mistä näin hyvän tarjouksen sai? Itseäkin kiinnostaisi.
 
Takaisin
Top