suonenvetoa virtsarakossa/-putkessa????

tirppana

Jostain jotain jo tietävä
Hei!
Viime yönä heräsin oudoimpaan kipuun ikinä! Se veti ihan kippuraan mutta ei todellakaan ollut supistus! Virtsarakossa tai putkessa oli pistävä kipu, joka hävisi aikani venytellessä siinä lantiota. Kipu oli ikään kuin suonenvetoa nivusessa... Onko kenelläkään ollut samanlaista kokemusta ja mistäköhän on kyse? Voisiko se olla esimerkiksi pissatulehduksen oire? Minua huolettaa tuo kipu, sillä aamulla se toistui. Myös yöllä vessassa pissalla käydessä olo ei ollut ihan normaali, vaan hieman pisteli pissatessa. Minulla on ollut kyllä monta pissatulehdusta ja oireet eivät kyllä suoranaisesti siihen sovi. Mutta voiko oireet raskaudessa olla vähän erilaisia?


Kiitos avusta!!
 
menossa siis rv 38+5
 
Täällä ilmoittautuu yksi jolla on tollasia oireita! Kysyin tuosta neuvolasta aikaa sitten jo ja silloin otettiin pissanäytteetkin varuilta, mitkä olivat siis kumminkin puhtaat. Tosiaan tuntuu että sitä suonta vetäisi virtsarakossa tai jossakin siellä ja on muuten kamala ja pistävä tunne[8|] Viimeksi neuvolassa kätilölle tuosta sanoin niin hän sanoi niiden johtuvan siitä että vauva on laskeutunut niin alas ( oli niin alhaalla ettei enää edes päätä tuntenut). Eli nyt olis täällä sitten ihan "lähtökuopissa". Mulla on noita kipuja muutamia kertoja päivässä, aluksi oli enimmäkseen illalla mutta nyt tullut ihan aamusta lähtien. Noita kipuja on ollut ehkä pari kolme viikkoa ja kyllä ensimmäisellä kerralla säikäytti [:D]

Suosittelen kyllä että käyt tarkistuttamassa sen mahdollisen virtsatietulehduksenkin ettei sitä vaan ole[:)]
 
Takaisin
Top