Hei taisin itseasiassa katsoa itse samoja bodeja, ja ostaisin paljon ennemmin sen ns. poikabodyn, siis sen harmaan. Oli muutenkin mielestäni paljon nätimpi. Yksi juttu minkä ehdottomasti haluan ostaa tytölleni, jos sieltä tyttö nyt sitten syntyy, on sellainen rusettipanta, tai mikä nauha se nyt lie! Olen kans ostanut paljon bodeja missä söpöjä kuvia, värille on ihan sama. Ruskeaa ja valkoista myös on jonkun verran.
Sen vielä tahdon sanoa että asiakaspalveluammatissa törmäsin joka_päivä keski-ikäisiin miehiin, jotka eivät minut nähdessään voinut tervehtiä, vaikka huomasivat oikein hyvin että tervehdin heitä, pysähdyn ja olen valmis auttamaan. Ensin päälyillään ympärille, ja kun huomataan ettei muita ole niin tuhahdellaan ja tiuskitaan. Sellaista en lapselleni opeta. Ja tervehtiminenkin on hankalaa, tämä valitettavaa myös naisilla.. Tahdon että lapseni oppii kunnioittamaan muita ihmisiä, en vaan tiedä mikä yhtälö tästä tulee koska olen tavannut (älkää nyt vaan suuttuko kun sanon) enimmäkseen sellaisia lapsia, jotka eivät kunnioita ketään tai mitään.