Vastaa ketjuun

Vaateliikkeiden värijaot on todella ärsyttäviä! Ja olin melkein raivostunut, kun näin niitä uusia (Toven juhlavuoden kunniaksi tehtyjä?) Muumi-bodyja, joissa vaaleansininen on semmoinen ihan normi-body, mutta vaaleanpunaisessa on röyhelöitä rinnuksessa! Tykkään Muumeista paljon, mutta en suostu jääräpäisyyksissäni suostu ostamaan noita tuotteita!

Olen tästä puhunut aiemminkin tuola keskustelussa lastenvaatteiden jaosta tyttöjen ja poikien välille, mutta asia kyllä ärsyttää paljonkin! Tänään ostin 'poikien' puolelta neidille farkkushortsit. :) Muutenkaan en kyllä katsele sitä, kummalla 'puolella' vaate on, vaan enemmän käyttömukavuutta ja ulkonäköä ylipäänsä.

Ärsyttää myös leluhyllyt. Itse rakastin Barbie-nukkeja ja osittain toivon, että pääsen niitä tytöllekin ostamaan (tai ehkä haluaisin vaan syyn saada näprätä niitä itse?), mutta kyllä ärsyttää, kun poikien leluissa toiminnallisuutta on korostettu niin paljon enemmän. Tytöille tarjotaan paljon enemmän söpöjä leluja, joilla voidaan leikkiä söpöjä, vaaleanpunaisia leikkejä hiljaa nurkassa...

Takaisin