Mielenkiintoinen keskustelu :) itseäni ärsyttää jostain syystä vaateliikkeiden värijaot, toisella puolen on niin hempeän vaaleanpunaista ja keskellä ikään kuin seinä, sen toisella puolen sinistä! Lindexin vauvanvaatteille propsit, oli ihania ja sopivat molemmille :) Aion kyllä ihan muita järkyttääkseni ostaa mahdolliselle pojalle jotain vaaleanpunaista
röyhelöitä ja rimpsuja inhoan, en aio niitä pukea lapselleni. Mistähän tämä ajatus on tullut, itse rakastin rimpsuja ja mekkoja lapsena :) ja edelleen rakastan korkokenkiä ja muuta "tyttö"härpäkettä.
Raivostuttaa jatkuva mahan tutkailu ja arvailu "poika sieltä tulee" tai päinvastoin toiset ovat varmoja että se pikkuprinsessa siellä on. Ihan sama, hän on lapsi, oon ruukannu vastata :) lapsen isäki vastaa kaikille että "no kato nyt poika sieltä tulee". Jännittää että osaisko se sitten toimia tytön kans. Aion kuitenkin kertoa lapselleni että mitä tarkoittaa tyttö ja mitä poika, en kuitenkaan MISSÄÄN NIMESSÄ aio opettaa hänelle tiettyjä lokeroita esim. "Naiset tiskaa ja työskentelee lähihoitajana" tai "mies ei siivoa ja on töissä poliisina". En itse usko tuollaisiin oletuksiin.