Meillä on ainakin mielestäni ponteva tyttö. :D
Itse olen kiertänyt esimerkiksi sisustuksessa sukupuolijaottelun valitsemalla 'teemaksi' metsän. Mutta kuulemma pojan huoneelta näyttää... Kertakaikkiaan meinasin sanoa vähän pahasti, kun neiti oli aluksi käyttänyt poikapuolisten serkkujensa vatteita (olen ostanut itse tytölle alle 10 vaatekappaletta tähän mennessä, kaikki muu saatua), niin saimme sitten tarjoukset toiselta sukulaistelta vaatteista 'että saataisiin tyttövauvan vaatteita'. Lapsi oli tässä vaiheessa 2viikkoa vanha, Mitähän väliä sillä on, kenellä ne vaatteet on aiemmin olleet päällä? Noh, tottakai ne vaatteet silti otettiin vastaan ja paljon ihanaa kivaa vaatetta siinä, vaikka ensivaikutelma oli pelkkää vaaleanpunaista. (En siis pidä vaaleanpunaisesta juurikaan, pinkki on asia erikseen)
Joillain ihmisillä on myös hassu käsitys siitä, että yritän kasvattaa jotain poikatyttöä/tyttöpoikaa tai kuritonta lasta! :O Kumpaakaan päätelmää en kyllä ymmärrä, sillä nimenomaan haluan antaa lapselle mahdollisuuden valita siitä perinteisen tyttö-poika -spektrin välistä juuri sen itselle sopivan. Ja kurittomuus? En vain kertakaikkiaan ymmärrä miten se liittyy koko asiaan.