Sukupuoli

Quara

Puuhakas puhuja
Tiedättekö te kumpaa odotatte? Meille jäi vielä osin arvoitukseksi, vaikka tyttö siellä kätilön mukaan todennäköisimmin onkin.
 
Meillä sanottiin samoin. Kätilön mukaan näytti enempi tytöltä kuin pojalta, mut 100% varmuutta ei ole. Tytön mä siellä luulen kuitenkin oleven ja ostinkin heti prinsessamekkoja kun sai edes vähän vahvistusta siihen suuntaan :)
 
Se vissiin on aina selvemmin niin, että pojasta osataan sanoa varmuudella, mutta tyttö voi osoittautua pojaksi.

Työkaveri sanoi tänään, että Kättärilllä heille ei kätilö yksinkertaisesti suostunut kummankaan lapsen kohdalla kertomaan, vaikka he olisivat halunneet tietää. Kurjaa.
 
meille sanottiin ultrassa ja kyllä sen heti näkikin että poika sieltä on tulossa <3
 
Moikka
Eli tyttöä meillekin veikattiin. Ei uskaltanut satavarmasti sanoa mutta ei siellä jalkovälis mitään ollut... ;)
Yritän vielä muilla sairaalassa käynneillä saada urkituksi jalkoväliin...
Ainakin iso kasa pinkkejä bodyja saatu serkulta joka sai tytön lokakuussa ;)
 
Meille tulossa poika, kätilö totesi että sen verran rehvakkaasti on esillä ettei tarvitse arpoa [:D]
 
Neuvolantäti varoitteli kans meitä ennen sitä ultraa ettei siellä välttämättä suostuta kertomaan kun sukupuolen määrittäminen ei kuulu rakenneultraan. Mikään pakko heidän ei ole sitä sanoa. Onneks meillä oli sen verran selkeät merkit ja mukava kätilö että kertoi kyllä suoraan.
 
Jatketaan tätä tyttö-linjaa.. [:)] Tai siis samoin meille, sanottiin, että todennäköisesti tyttö. Mutta ei tosiaan varmaksi. Sellaset kolme viivaa siinä jalkovälissä näkyi, minkä lääkäri sano viittaavan tyttöön.
 
Mies toivoo, ja uskoo vakaasti olevan tyttö! Itse toivon tavallaan myös. Asennoidun kuitenkin poikaan ettei tule pettymystä, mistä tulisi vain huono omatunto.
Siskon pikkumiestä seuratessa, olen alkanut toivoa oikeasti poikaakin. Eli aivan sama!
Ens kerralla "tehdään" sitten sitä toista! Mies vain ei vielä ole annoitunut toiseen lapseen. Ja hän oli se joka "houkutteli" tekemään tämän ensimmäisen!! Niin sitä kasvaa. Äidiksi, kai.
 
Poika tulossa tännekkin suunnalle. Pikkanen näytti paikkansa oikein hienosti että mahtava kuva saatiin [:D] Ei kyllä epäilystäkään ollut että kumpi tulee.
 
Meille kätilö sanoi,että ei lupaa mitään mutta hänen mielestään näyttää tytöltä :)
Ja kun myöhemmin katsottiin kuvaa joka saatiin mikä kuvaa sikiön haaroväliä niin en kyllä näe siellä mitään vehkeitä,että viittaisi poikaan.
Joten on aikalailla arvoitus vielä,mutta yleensä ne osuu oikeeseen mutta synnytyksessähän sen sitten näkee.
 
Ei olla haluttu tietää sukupuolta, mutta ainahan epäilyksiä on [;)]. Saa nähdä.. Täytyy kertoa sitten kun on syntynyt että kumpi tuli [:)]
 
Me käytiin rakenneultrassa tiistaina ja hirveä möyriminen kävi koko ajan, mutta niin hienosti pyllisti ja oli haarat levällään, että sanottiin, että eipä voi erehtyä, kyllä sieltä vilkas tyttö on tulossa. [:)] Heti tietty juoksin kauppaan ostaa muutaman pinkin bodyn, mutta vielä kuitenkin vähä maltilla yritän ostella, kun eihän tuosta nyt ihan 100% varma voi olla kuitenkaan.
Onhan se ihana kuitenkin tietää ja saada pientä varmistusta omiin tuntemuksiin.[:)]
 
Me ei myöskään tiedusteltu asiaa, mutta itsellä on jotenkin tyttöolo, ja ihan perinteinen tyttömaha mulla kyllä on, sivuille oon levinnyt oikein kunnolla [:D]
 
meidän oletettavasti-neiti piti kyllä ujosti käsiä naaman edessä ja polvetkin sievästi vierekkäin, mutta tytöksi häntä siis arvattiin. Mieheni mielestä oli ymmärrettävää olla ujonpuoleinen, sillä "kuka nyt intiimipaikkojaan kaikille esittelisi".
 
Taisi suojeleva isä hänessä herätä...[:D] Kohta varmaan lähtee haulikko-ostoksille ja alkaa katsella vaunuikäisiä pikkupoikia uhkaavina tulevina poikaystävinä. Puhumattakaan viisivuotiaista "vanhemmista miehistä"...
 
Meillä masukki esitteli kovasti jumppaliikkeitä, mutta siveellisesti ei näyttänyt paikkojaan :D Epäilen että kätilö kyllä näki siellä jotain kun sanoi että ei uskalla sanoa mitään ja hetken hiljaa tutki, jonka jälkeen sanoi että: "Joo ei uskalla sanoa mitään". Mielummin ei sano mitään jos ei oo varma :) Kerkiää sen sukupuolen tietää sitten toukokuussa :P
 
Pojan koltiainen tuolla mahassa myllertää :) On ollukki sellanen "poikamainen" olo koko ajan... Mies ihmetteli että missä välissä se lekuri ehti sukupuolen nähdä, melko sukkelaan katteli rakenteet mutta oli kyllä varma näkemästäänsä joten uskottava on.. Oon luullu, että pää ylöspäin pikkanen mahassa makoilee, mutta todellisuudessa onkin sitte ihan väärinpäin. Se onkin pylly joka on tuntunu tuossa navan vieressä :) 
 
Emme halunneet tietää, joten rakenneultrassa kätilö kehotti muutaman kerran kääntämään katsetta poispäin, ettei salaisuus vahingossa paljastu. Mutta mulla on alusta asti ollut tunne, että poika tulee [:D]
 
Me ei kans haluttu tietää sukupuolta, sanoin sen heti makuulle mennessä kätilölle. Mutta kyllä oli sen verran epäselviä kuvia siellä ruudulla, että eipä sieltä ois vahingossa mitään saanu selville. Hyvä kun pään tunnistin. Ja olin jotenkin pettynyt kuitenkin. 
 
Takaisin
Top