Haluatteko saada tietää ultrassa, että kumpi on tulossa vai haluatteko pitää loppuun asti salassa sukupuolen?
Itse kysyn kyllä tästäkin jos vain suostuu näyttämään kumpi on.
Itse kysyn kyllä tästäkin jos vain suostuu näyttämään kumpi on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saako kysyä miksi ette halua tietää?Me ei haluta. Tehdään myös laaja NIPT ja pyydetään, ettei ko. tietoa ilmoiteta, vaikka toki sukusolujenkin kromosomit tarkistetaan.
Halutaan elää jännityksessäSaako kysyä miksi ette halua tietää?
Mulle myös se tieto on tervetullut ja luulen, että myös puolisolle. En ole oikeastaan koskaan edes ajatellut sen tarkemmin.
Toivottavasti tulos olisi suotuisa.Mun on tosi vaikea ajatella tätä raskautta, koska rehellisesti sanoen tosi vaikea uskoa että jatkuu niin pitkälle potentiaalisten kromosomiongelmien vuoksi. Jotenkin tällä hetkellä ajatukset keskittyy siihen että MINÄ olen raskaana ja tulin vielä melko helposti ja pääsen kokemaan alkuraskauden. Luulen että aivot yrittää suojella ettei kiinny pikkuiseen ennen kuin olisi varmempi tilanne. Ehkä toimii, koska ei ainakaan vielä mitään ahdistusta ja vain iloitsen näistä "itseen liittyvistä" -voitoista.
Mutta yleisellä tasolla olen alun perin pitkään miettinyt että en halua tietää, kunnes sitten viime vuosina muuttui että haluan tietää mahdollisimman pian - kun liittyy niin paljon epävarmuutta ja ongelmia iloita raskaudesta ja ehkä myös kiintymisongelmaa vauvaa kohtaan jos näin jatkuu, niin se sukupuoli voisi tuoda konkretiaa ja yhden asian jota sitten juhlia (vaikka siis kumpi vaan toiveissa).
Jos niin pitkälle päästään niin meillähän tutkitaan ne kromosomit eli saadaan varma tieto.