Suklaakonvehdit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Koska suklaakonvehdit on vaan niiiiin hyviä.. ❤️ 🤤😋 Mitkä ovat suosikkejanne?

Tykkään syödä eniten Organic Health-merkin konvehteja. Nyt ostin itselleni joululahjaksi jonkun ruotsalaisen merkin konvehtirasian, maltan tuskin odottaa:Two-hearts:Pandalla on tosi ihana maidoton vadelmamarmeladikonvehti ja Wiener Nougat on Fazerin paras!

Meneekö konvehtejen vai joulukarkkien osastolle, mutta Marabou Twist kuuluu minun jouluuni ja on se oma suosikki.

Pandan klassikkorasia (mikä sen oikea nimi omiaan) taitaa olla näistä rasioista se paras :red-heart:

Suosikkini ovat tumma suklaa juoksevalla mintulla (fazermint, after eight jne), vadelmasydän tummalla suklaalla sekä perus ananaskonvehti. Lisäksi pidän baileys-konvehdeista ja juuri katsoin kaupassa että on tullut guinness-konvehteja, jotka hiukan kiinnostaisivat...

Suosikkini ovat tumma suklaa juoksevalla mintulla (fazermint, after eight jne), vadelmasydän tummalla suklaalla sekä perus ananaskonvehti. Lisäksi pidän baileys-konvehdeista ja juuri katsoin kaupassa että on tullut guinness-konvehteja, jotka hiukan kiinnostaisivat...

Kiitos vinkistä, nuo Guinness-konvehdit menivät ruokatilaukseen. Menevät lahjaksi eräälle kyseisen juoman ystävälle. En ole tiennytkään näiden olemassaolosta.

Heh, Pandan ananaskonvehtirasia on tämän vuoden ehdoton hitti. Jotkut inhoaa, jotkut rakastaa, meidänkin perheessä minä ja kuopus syödään kaikki, muille ei kelpaa.

Heh, Pandan ananaskonvehtirasia on tämän vuoden ehdoton hitti. Jotkut inhoaa, jotkut rakastaa, meidänkin perheessä minä ja kuopus syödään kaikki, muille ei kelpaa.
Sinä siis avuliaasti uhraudut kuopuksen kera nauttimaan niiden muidenkin osuudet moisista makuelämyksistä. :Eyes:
Luonnollisesti se uhrautumien vain siksi etteivät ne muutoin kääreissään vanhetessaan lisäisi teidänkin perheen ruokahävikkiä! Hienosti olette pulman ratkaisseet! :Upside Down Face:

Tykkään eniten vaaleista suklaista. Tummaa on helpompi löytää vegaanisena ja suklaa kuin suklaa on hyvää, mutta mitä vaaleampaa, sen parempi. Piparkakun
makuinen valkosuklaa ja kaikki nougat- ja suolskinuskitäytteiset konvehdit on herkkua 🥰 😋

Me ostetaan yleensä aina Pandan peruskonvehtirasiaa. Kaikki toffeet on lemppareitani. Minttuun en koske. Mielestäni minttu ja suklaa ei sovi yhteen. Ananas ei ole yhtä pahaa, mutta ei kovin hyvääkään. Muista kuin Pandan konvehdeista Brunbergin tryffelikonvehdit kuuluu ehdottomasti jouluuni.

Minttusuklaa, kyllä! Pirkalla on IHANA levy! Ja halpis After Eight-tyyliset kuuluu myös mun jouluun, kun nykyään noissa originaaleissa ja joissain muissa on voiöljyä.
Dammenbergin konvehdit on muuten tosi jees👍

Näin pahasti allergisena en oikein pidä joulusuklaista. Hillosuklaat ovat ällöjä ( erityisesti ananas on hirveää) ja moneen muuhun on työnnetty pähkinää.

Perus maito- ja valkosuklaa ovat omia suosikkeja.

Takaisin