Streptokokki

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

niukku

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Helmimammat 2018
Tulipa tässä vaan mieleen, kun oli pääaiheena uutisjutuissa streptokokki. Mulla on raskaus puolivälissä. Ensimäisellä lääkärikäynnillä todettiin hiiva ja otettiin streptokokkinäytteet sun muut. Sitten kumminkin kävi niin, että streptokokki näyte hävisi jonnekin ja en ikinä saanut tuloksia. Sanottiin, että streptokokki elää hiivassa, tähän hetkeen mennessä oon käyttäny kaksi hiivalääkekuuria ja tälläkin hetkellä on hiiva, joka ei juurikaan vaivaa, ja neuvolan ohjeiden mukaan sitä en vielä ole hoitanut pois (sanoivat että sittenkun alkaa vaivaamaan niin hoida sitten vasta pois, vaikka lääkkeet ovat tutkittuja että käyvät raskaana oleville, mutta parempi tietenkin jos ei käytä mitään). Hiivan huomasin saaneeni silloin kun mies sai tartunnan. (hoitanut itsensä kuntoon aina silloin kun minäkin hoidin ne aiemmat pois) Voiko streptokokki riski kasvaa kun on hiiva? Ja jos minulla olisi se jo ja se olisi aiheuttanut/aiheuttamassa jotain vakavaa tulisiko siitä joitain merkkejä? Joskus on ollut jotain pientä pistelyä ylävatsassa, mutta tosi harvoin. Ja toissapäivästä eiliseen huonoa yhtäkkiä alkanut poikkeuksellisen huono olo.

Takaisin