Vastaa ketjuun

Miulla on kokeilussa "viimeinen niitti" eli ehkäisyimplantti, ja tää on pahin kaikista. Tukka lähtee, iho rasvoittuu hetkessä, paino nousee, akne, ja pahin kaikista on se että viikko sen laiton jälkeen tulin hulluksi, kuten mieheni ja minä molemmat sanomme. Tunteet ihan sekaisin, enkä tunne että olisin oma itseni. Kuin olisi kaksisuuntainen mielialahäiriö. Joudun tosi paljon skarppaamaan että saan hillittyä itseni, joka päivä. Toivon että rakkaus kestää.

Otimme sterilisaation puheeksi kotona heti kun huomattiin että ei tääkään toimi. Meillä mies taitaa olla se, joka on napsuun menossa näillä näkymin. Ollaan pohdittu riskejä ja miten homma tapahtuu ja miehellä se olisi paljon kevyempi homma. Minä olen 28 ja meillä on 2 lasta, mutta mies on vanhempi, eli saisi sen jo. Oltiin puhuttu että katotaan 2 vuotta mutta ilmeisesti operaatioon on miehillä tosi pitkät jonot, että se 2v menisi jo odottaessa hoitoon pääsyä.

Kolmatta lasta ei uskalla tehdä, nämä kaksikin tuli leivottua vaikeimman kautta. En vaan kestä enää yhtään 9 kuukauden helvetissä oloa, ja entäs lapsi sitten kun riskejä joka lähtöön?

Lataa…
Takaisin