Spermanäyte..

sissu90

Satasella mukana keskusteluissa
Hoitojen ensikäynti lähestyy ja spermanäyte vielä viemättä. Aikaa pari viikkoa viedä että on ajoissa
Mua jännittää miehen puolesta kun mies on niin herkkä, mitä jos ei saa paikanpäällä annettua näytettä? Jossain luki että voi ottaa kotona mut matkaa sairaalaan on 53min ja alle tunnissa pitäis olla näyte vietynä..
Jossain oli mainittu silastic kondomi mut mistä ihmeestä niitä oikein saa? Help!
 
Mä jännitin ihan samoja asioita, mies kanssa on tosi herkkä kaikelle häiriölle - veikkaan kyllä, että meillä ongelma oli lähinnä seksin kanssa, koska loppuvaiheissa luomuyritystä seksi alkoi molemmille jo tuntua tosi pakkopullalta. :sad001 Nyt sitten parannellaan niitä haavoja...

Mut kolme kertaa hän sai siis onnistuneesti annettua näytteen. Ainakaan tuolla Tampereen labrassa ei annettu mitään aikataulurajoitteita, ja eihän se katastrofi ole jos hän ei saa sitä näytettä nyt heti annettua. Kuulemma koko homma oli muutenkin tehty tosi kivasti, oli rauhallinen huone ja yritetty selkeesti vähentää sitä "kliinisyyden tunnetta". Yrittäisin ehkä tsempata just siihen suuntaan ja antaa tavallaan rauhan sille, että näytteenannossa ei ole mitään paineita.
 
Meillä kokemusta sekä kotona annetuista näytteistä ja paikan päällä annetuista. Jälkimmäinen toimi miehellä selvästi paremmin, just tuo mitä tikrumammakin yllä kuvaili: huone oli rauhallinen ja tunnelma kiireetön. Kotona annetuissa näytteissä tuntui miestä stressaavan, että minä (jonka piti viedä purkki perille) odotin lähtövalmiina eteisessä hänen suoritustaan, jotta pääsen salamana sitten liikkeelle, jotta se tunnin aikaraja ei ylity. Myös näytteen laatu oli paikan päällä annetussa näytteessä parempi (se voi tietysti johtua muistakin asioista, mutta mies itse tuumi näin, ja totesi että paikan päällä tehty suoritus oli huomattavasti vähemmän stressaava). Mäkin suosittelisin ainakin kokeilemaan!

Niistä näytteenottokondomeista luulen että saatte sellaisen sieltä klinikalta, jos tarve on. Samalla tavalla kuin kotona otettavaa näytettä varten saa valmiiksi sen purkin, eli en usko että sitä tarvitsee itse lähteä jostain erikseen hankkimaan.
 
Minä jännitin myös samaa. Mies on nyt onnistuneesti antanut useamman näytteen klinikalla. Näytteenantohuoneessa ei ole kiirettä, saa omassa tahdissa tehdä. Jos klinikalla ei onnistu ja kotoa liian pitkä matka, tuli mieleen että voisiko näytteen purkittaa autossa matkan varrella, jossain suojaisassa paikassa :rolleyes: tsemppiä!
 
Muokattu viimeksi:
Tjaa a.. mitähän ne sanoo siellä ensikäynnillä jos se ei oo toimittanu mitään näytettä? Mies meni ihan puhumattomaks.. nyt ollu pari päivää, ei vastaa jos kysyn asiasta, oon tulkinnu asian nyt niin ettei hänellä ole edes aikomusta varata aikaa sinne.. nuo paperit tuli kuitenkin kolme kuukautta sitten ja ne on ollu esillä ja levällään pöydällä ja sanoin vielä et lue oma osuutes eli ei todellakaan tule yllätyksenä tämä. Mitä vittua täällä tapahtuu??!!???:banghead::smiley-angry019
 
Voi olla, että teitä ei oteta hoitoihin ollenkaan, jos ei ole miehen näytettä... :/ Koska ei tiedetä mitä hoidetaan.
Pystyisitköhän sä jotenkin hyödyntämään näitä muiden kertomuksia ilman, että miehesi nolostuu (jos hän on herkkä ettei näistä saa puhua muille). Vaikka luit jonkun yksityisen klinikan artikkelin ja siinä haastateltiin miehiä :rolleyes: tai jotain...

Munkin miestä jännitti, mutta sitten sanoi, että se oli ihan ok se näytteenantotila. Mä luulen että se jännitys ja ennakkoluulo on isompi mörkö, kuin itse "toimenpide" :)
 
Takaisin
Top