Sormustesti

viiviz

Jostain jotain jo tietävä
mites toi sormustesti nyt menee et kumpi liike on kumpaa sukupuolta? Netistä löytyy van ihan ristiin ne.. Tai en osaa vaa etsiä..
 
Jotaan pyörivää liikettä niin mun muistaakseni tyttö. Pojast en sit muista mikä liike.:grin toivottavast löysit netis parempaa tietoo.
 
Ees taas kun liikkuu niin poika ja jos pyörii niin tyttö. Mulla viimeks piti sormustesti paikkaansa :D
 
Sellaisen tiedon minäkin olen saanut, että heiluriliike tietäisi poikaa, pyörivä tyttöä.
 
Okei sit mäkii muistin oikein. Mä tein viimeks jo aika alkuvaihees ja pyöri ja tyttö tuli.:smug::Heartpink pitäisköhän jo kokeilla...? :grin
 
Mä oon tehny testin muutamia kertoja viimeisen 10 vuoden aikana. Aina tullu eka tyttö. Saa nähä, mikä on sit totuus. Testasin äidilläni joskus ja oikein meni :D
 
Netissä tosiaan 2 eri tietoa mut yleisimmin et heiluri niin poika. Miulla toi heiluu hyvin selvästi ja sen kiinalaisen kalenterinkin mukaan poika. Esikosta en muista testailleeni nuita mut sillo oireettomuus ja mahan muoto viittas poikaan ja niihän se oli. Nyt siis merkit poika mut oireet tyttö Saas näkkee sitte
 
Munkin piti kokeilla :D vähän se tuntui liikkuvan miten sattuu, riippuen miten sitä heilautti. Tosin enemmän se selkeästi teki pyörivää liikettä :wink
 
Pakko munkin oli tota testata ja poikaa näytti. Kiinalainen kalenterikin lupailee poikaa ja mulla on sellanen fiilis et tulis poika.. Saas nähdä, ovatko oikeessa. :Heartblue
 
Miten tää testi tehään?? Narun päähän sormus ja pitääkö se laittaa jotenkin tietynlailla heilumaan??? :) viimeksi en tätä tehny, mutta kiinalaisen mukaan poika oli tulossa ja niinhän se tekikin...oireita ei sillon ollu juurikaan muutakun väsymys ja loputon nälkä...nyt ennemmin etovaa oloa ja väkisin pitää lämmin ruoka aina syödä....välipalat ja leivät kyllä menee paremmin....ja nyt ois kiinalaisen mukaan tyttö tulossa...saapa nähä sitten :)
 
Sormustesti mitä mä oon tehny, niin tehdään siten että sormus pujotetaan hiuksen läpi ja kämmenen päälle nostetaan. Sitten katotaan mite liikkuu :)
 
Kokeilin nyt huvikseni, niin tyttöö lupailee :)
 
Mun kaveri on tehny tän mulle pari kertaa, ja aina se on näyttänyt yhtä tyttöä. Pyörinyt vielä tosi nopeaan se sormus, mikä kertoisi myös tytön vilkkaudesta. Sen kiinalaisen ennustuksen mukaan tulis poika. Syyskuussa nähdään mikä ennustus pitää paikkaansa.
 
Kaikenlaisia testejä sitä onkin, mut pakko oli heti testata ja tyttöä se ennustaa niinkuin ultrakin
 
Takaisin
Top