C
chromi
Vieras
Perheillallisella isovanhempien luona, tulossa sisaruksia kumppaneineen ja yksi isovanhempien tuttavapariskunta. Meidätkin kutsuttiin, mutta ilmoitettiin, että taaperon on syötävä sosetta syötettynä, sotkun takia. Olen vähän ymmälläni. Sotkun siivoan tietenkin aina itse ja meidän perhe syö yhdessä. Sosetta kyllä syö jos saa syödä itse, mutta se on vielä sormiruokailua sottaisempaa. Syötettynä vieraassa paikassa tuskin syö ja jos syö niin se vaatii viihdykettä ja on melkoinen show ja tarkoittaa sitä, että minäkään en pääse syömään koko lounasta. Tekisi mieli sanoa, kiitos mutta ei tulla, mutta siitä se sota vasta syttyykin kun ehdittiin jo luvata ja kielto tuli jälkikäteen.
Pokkana otan lapselleni eväät mukaan koska en tiedä mitä on tarjolla, ja hän saa osallistua ruokailuun omaan tahtiinsa. Tuntuu todella uskomattomalta että mummo vaatii tällaista. Toinen mummo taas kyselee etukäteen että hän tekee tällaista, sopiiko taaperolle.
onko muille käynyt näin? Voiko mummo vaatia tällaista ja olenko kohtuuton kun otan tästä nokkiini? Tämä on varmasti viimeinen illalliskutsuja jolle menemme heidän luokseen. Taapero on 1,5 vuotias.
Pokkana otan lapselleni eväät mukaan koska en tiedä mitä on tarjolla, ja hän saa osallistua ruokailuun omaan tahtiinsa. Tuntuu todella uskomattomalta että mummo vaatii tällaista. Toinen mummo taas kyselee etukäteen että hän tekee tällaista, sopiiko taaperolle.
onko muille käynyt näin? Voiko mummo vaatia tällaista ja olenko kohtuuton kun otan tästä nokkiini? Tämä on varmasti viimeinen illalliskutsuja jolle menemme heidän luokseen. Taapero on 1,5 vuotias.