Sokerirasituksesta ^_^

mahiiiw

Jostain jotain jo tietävä
Aattelin tehä uuden topicin, ku tästä niin pal puhutaan [:)]

Ittellä oli tänään sokerirasitus, ja sain oikei jääkylmää vatunmakuista juomaa, oli kyl niin makiaa [:D]
Joo, eka tunti meni siinä kun olisi tahtonut kulauksen vettä, mut ei saanu, ja toka tunti meni sitten oksennusta niellen [:'(]

Mutta selvisin elossa kotiin asti, ja sit nukahdin, ja kun heräsin olin punainen kuin tomaatti? varmaan joku allergia [:D]

Juu ja se täti ei oikein löytäny suonta sen jälkeen kun oli antanu sitä juomaa, väänteli ja käänteli neulaa käsivarressa, ja nyt on kauniin siniset taipeet, jeejee [:D]
 
Itse kävin sokerirasituksessa pari viikkoa sitten. Liemi oli pahaa, nälkä ja jano vaivasivat, väsytti ja tympi siinä odotellessa. Ihmettelin kun minulta otettiin vain paastoarvo ja se kahden tunnin arvo.. mutta luotin kuitenkin että asiansa osaavat. Ja olin onnellinen kun kidutus oli ohi.
Noh, selvisi sitten että lekuri oli kirjoittanut väärän lähetteen ja nyt, koska tunnin arvo puuttui, joudun uuteen sokerirasitukseen ensi viikolla [:@].

Minulle tuskallisinta tuossa kokeessa on se 12h syömättömyys, aamuisin herättyäni olen nimittäin nälkäinen kuin susihukkanen ja jos en heti saa ruokaa, tulee tosi paha olo [:-].
 
Scale: Jopas nyt jotakin, että vielä uudestaan.

Omalta osaltani rasitus meni melko hyvin. Jano oli kyllä kova. Litku ei ollut ollenkaan niin pahanmakuista, kun uskalsin odottaa. Siinä vaiheessa se neste kelpasi hyvin. Aika meni yllättävän nopeasti (välissä lääkärikäynti). Labrasetä oli huomaavainen, kun kyseli rasituksen aikana vointia. Onneksi arvot olivat hyvät eikä tarvinnut dietille ryhtyä.
 
Miekin kävin tossa joku viikko sitten testissä. Onneks otin sudokulehen mukaan [:D] oli nimittäin aika tylsää siellä ootella [:D]
Ekan tunnin aikana sydän tykitti aika kovaa vauhtia..en sit tiiä mistä johtui [8|] mut muuten kaikki meni ihan hyvin. Ens maanantaina neuvola, sieltä saapi sit kaikki tiedot. Mut kai se testi meni ihan hyvin kun eivät ole ottaneet yhteyttä (ainakaan vielä [:)])
 
Mulla oli kans tänään, litku oli pahaa ja appelsiinin makusta, mut eipä sitä paljoo joutunu juomaan. Olin jotenki mielessäni kuvitellu et litratolkulla pitäis vetää :)

Käsivarsi mustelmilla, kun kaikki kokeet otettiin samasta ködestä ja kaivelemalla, mullakun on noi suonet piilossa...

Maanantaina pitää soittaa neuvolaan tuloksista, toivottavasti ei oo mitään häikkää :)
 
Moips,

kävin kanssa siellä rasituksessa 22.7 torstaina ja oli sitten niin paha olo, että oksennus meinasi tulla. Käsivarsi kanssa mustelmalla kun oli vähän ehkä huono ottaja (kaikki kolme kertaa onnistui osumaan johonkin hermoon)
Onnkesi kysyi miten voin.
Tulokset sain heti perjantaina kun oma neuvolatäti laittoi ne mulle sähköpostilla. Kaikka oli ihan kunnossa. 1.koe 4,6, 2.koe 7,6 ja 3. oli 7,4. Eli taas tuli todettua ettei mun sokereissa ole mitään propleemaa [:)]

Tsemppiä kaikille jotka ovat vielä menossa kokeeseen, kannattaa ottaa vaikka kannettava mukaan kuten mä tein.

Tsuba
 
Takaisin
Top