Sisäleikkipuistot

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko käyneet lasten kanssa sisäleikkipuistoissa? Mitä olette pitäneet?

Me käytiin tänään pojan kanssa hoplopissa ja olen suorastaan positiivisesti yllättynyt siitä kuinka reippaana meidän vähän arka poika siellä vilisti. :) Asiaa varmasti auttoi se ettei ollut hirveästi vilinää. Miinusta siitä kuinka kuuma siellä oli. Siis jo ennen kuin lähdettiin liikkeelle.

Ollaan käyty. Leon leikkimaahan on ihan vuosikortit ja näiden pienempien kanssa se on ollut mukavampi kuin hoplop, koska aikuinenkin mahtuu kunnolla menemään mukana. Hoplopissakin ollaan käyty siis, mutta siellä varsinkin miehen on ollut hankala kiivetä pienemmän kanssa, kun pituutta liki 2m, joten on mieluummin kuitenkin käyty Leon leikkimaassa jossa ei tätä ongelmaa ole ollut.

Minulla taas on ihan päinvastainen kokemus, että hoplop on ollut isompi ja leos leikkimaa vähän niin kuin joka kantilta pienoisversio. Kai tuo vähän riippuu paikoistakin.. Meillä on lähin hoplop todella uusi ja hyviin tiloihin rakennettu. Hyvin mahtui rv36 vielä jättimahan kanssa kiipeilemään.. :D

Kovin usein ei olla käyty, mutta muutamia kertoja vuodessa. :) Lapset 3v tykkäävät todella paljon. Vajaa 1v ei ole koskaan käynyt, pitäisi vielä viedä, kun ilmaiseksi pääsee.

Lahden uusi HopLop on tosi jees (mitä nyt ihan riistohintainen kuten nää on.....)!! Leo's löytyy myls, mutten oo ite käynyt. Lapset tykkää myös siitä. :)

HopLopissa menin itse muksujen mukana, viihtyy siellä aikuinenkin. :grin

Lahessa on hyviä maksuttomia sisäleikkipaikkoja myös, joita hyödynnetään paljon! Karismassa on kolme, Triossakin yksi isompi ja Kärkkäisellä yksi myös. :) joskus lähden lasten kanssa johonkin näistä ihan vain aikaa kuluttamaan, jos on väsypäivä eikä jaksa mitään. Lapsethan viihtyy. :wink

Musta nuo on ihan kivoja erityisesti silloin, kun ulkona on huono keli. Isommat voi kirmata niissä jo keskenään, mutta pienimmät toki tarvitsee aikuisen peräänsä. Me ollaan käyty HopLopissa ja sit Leaf Areenan Mehukattimaassa.

Oman kokemuksen mukaan Lahden hoplopissa mahtui menemään - pää vähän kumarra. Voin kuvitella että pidemmälle voi olla vähän ikävämpi kokemus, itse kun en kamalan pitkä ole.

Mitä mieltä olet Uusperhesatu, kumpi on parempi Turun HopLop vai Mehukattimaa? Toki muutkin saa vastata, jos on Turun seudulta kokemuksia. Jos vaikka tulisi joskus mentyä paikallisiinkin.

HopLopissa on tullut käytyä ja se on kyllä lastenkin mieleen :) Itse en ole käynyt Leosissa, mutta kuulin, että siellä olisi ehkä tälläiselle hieman isommille lapsille paljon enemmän kivaa puuhaa mitä näille ihan nuorimmille :) Riippuu toki lapsenkin ketteryystasosta tietenkin.

Me ollaan joskus lapsen pyynnöstä käyty myös paikallisella abc:lla leikkimässä (3v kutsuu apinaleikkipaikaksi) ja ollaan sitten syöty siellä samalla.

Mitä mieltä olet Uusperhesatu, kumpi on parempi Turun HopLop vai Mehukattimaa? Toki muutkin saa vastata, jos on Turun seudulta kokemuksia. Jos vaikka tulisi joskus mentyä paikallisiinkin.

Hmm, itse ehkä tykkään vähän enemmän Mehukattimaasta, mutta lapset kyllä viihtyvät molemmissa. Loppujen lopuksi ne ovat aika samankaltaisia. Mehukattimaa on vähän halvempi. :)

Takaisin