Silti raskaana...?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnaaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
N

nnaaa

Vieras
Oon nyt 18 vuotias nainen ja oon seurustellu aivan ihanan 27vuotiaan miehen kans yli puoli vuotta. Mulla alko menkat eilen 28.päivä, mutta oltiin ukon kans sunnuntaina petipuuhissa ja ilman mitään ehkäsyä. Epäilyttää siis, että saattaa olla ns. valekuukautiset menossa. Onko kellään muulla täällä käyny samalla tavalla? Ootteko tullu raskaaksi vai ette? Kokemuksia ois nyt hyvä/kiva kuulla :)

Jos kaksi päivää ennen kuukautisia olette harrastaneet suojaamatonta seksi, ja jos kuukautiset alkoi vielä ajallaan, niin todennäköisesti et ole raskaana. Ainakaan siis viime sunnutaisen seksin seurauksena, koska ovulaatio on tapahtunut paljon aikaisemmin.

Luultavasti, niin kuin akidi kirjoitti. Munasoluhan irtoaa noin 14 päivää ennen kuukautisten alkua, ja se elää 2-3 päivää. Joten on epätodennäköistä, että olisit tullut raskaaksi. Mutta toisaalta - kaikkea tapahtuu. Kannattaa tehdä testi noin 10 päivän kuluttua mahdollisesta hedelmöittymisestä, jos epäilet olevasi raskaana. :happy119

Joillakin nää ns. valekuukautiset alkaa kiinnittymisen aikaan ja ovat kiinnittymisvuotoa. Alkio ei kuitenkaan kiinnity, kun aikaisintaan viikon ikäisenä, joten jos vuoto on alkanut kolmen päivän päästä niin en usko, että olis raskaudesta johtuvaa.

Takaisin