Silmäpussit

lelutus

Satasella mukana keskusteluissa
Hei, nyt mä kaipaa apuja vinkkjeä silmäpussien poistoon. Tämä aamuna mua katto peilistä ihan vieras ihminen ihan hirveet pussit. :confused:
 
Eikös joku juttu ollu et käytetyt kylmät teepussit poistas turvotusta.. Ja sit oon kuullu et vähä aikaa pitää jääpaloja ja oisko jossain leffoissa aina kurkut silmillä, mut niistä en sit tiiä :D
 
Ei valitettavasti... Lisää vedenjuontia ettei neste kerry? Mulla on sellanen silmänympärysseerumi missä on sellanen joku kylmä kuula millä sitä laitetaan ja sen pitäis vähentää turvotusta. En kyl tie onko siitä hyötyä mutta tykkään siitä aineesta niin siks käytän :)
 
Oho, tänne olikin tullut jotain vastauksia. Juuh kait sitä tarvis juoda vaan enempi tuota vettä, mutta kun en saa sitä alas. Sitten kun saa menemään alas niin sitten saa rampata vessassa vieläkin enempi. :D

Voi näitä raskausvaivoja..(siis toivottavasti tämä on semmoinen, ettei jää raskauden jälkeenkin).
 
Mulla oli joskus opiskeluaikoina teelusikat aina pakkasessa turvonneita silmiä varten. Muistinkohan koskaan kokeilla...
 
Siihen vedenjuontiin taas sanon sen vinkin että juot ihan pieniä määriä kerrallaan mutta ihan säännöllisesti! Eli ei se tarvi olla yhtä kulausta enempää kerralla, kunhan muistaa ottaa hetken päästä toisen. Ja kokeile erilämpöisiä vesiä mikä uppoo parhaiten, siis että ihan hanakylmä vaiko sitten niin että laitat kannun lämpeen pöydälle ja juot "hapettunutta" vettä. Mulla oli ennen raskautta aina vesi lämpenemässä yön yli pöydällä kun en tykänny sellasesta suoraan hanasta lasketusta vedestä aamulla. Mut plussan jälkeen tökki kovasti se lämmin vesi ja sen jälkeen joinkin pitkään "tuoretta", niin kylmää kuin mahdollista. Nyt menee tällä hetkellä mikä vaan, hanasta tai seisonut :)
 
Takaisin
Top