Sikiöseulonnan verikoetulokset

Maaliskuinenmami

Vasta-alkaja
Heippa. Kävin verikokeissa viikolla 10+6, ja tiedän ettei arvot yksinään mitään kerro eikä kuuluis olla huolissaan, mutta s-hcg-b arvon mataluus todella huolettaa.. Onko muilla ollut näin matalaa arvoa? Viittaako tää nyt kuitenkin johonkin pahaan? Varhaisultrassa kävin 9+6, tällöin ultrassa näkyi yksi sikiö jolla napakka syke

S-PAPP-A - 783 mU/l, mutta sitten tuo
S-HCG-B-V - 12 ug/l
 
Heippa. Kävin verikokeissa viikolla 10+6, ja tiedän ettei arvot yksinään mitään kerro eikä kuuluis olla huolissaan, mutta s-hcg-b arvon mataluus todella huolettaa.. Onko muilla ollut näin matalaa arvoa? Viittaako tää nyt kuitenkin johonkin pahaan? Varhaisultrassa kävin 9+6, tällöin ultrassa näkyi yksi sikiö jolla napakka syke

S-PAPP-A - 783 mU/l, mutta sitten tuo
S-HCG-B-V - 12 ug/l
Minulla on ollut allekin tuon yhdessä raskaudessa, kolmosesta hcg 10. Kahdessa ollut muistaakseni poikkeuksellisen matala, ihan terveet vauvat syntyi, toinen tosin keskosena.
 
Heippa. Kävin verikokeissa viikolla 10+6, ja tiedän ettei arvot yksinään mitään kerro eikä kuuluis olla huolissaan, mutta s-hcg-b arvon mataluus todella huolettaa.. Onko muilla ollut näin matalaa arvoa? Viittaako tää nyt kuitenkin johonkin pahaan? Varhaisultrassa kävin 9+6, tällöin ultrassa näkyi yksi sikiö jolla napakka syke

S-PAPP-A - 783 mU/l, mutta sitten tuo
S-HCG-B-V - 12 ug/l
Miksiköhän mulla ei ole kyseisiä arvoja ollenkaan omakannassa? Multa otettiin viime viikolla alkuraskauden verikokeet mut eikö nää pitäisi olla siinä?
 
Miksiköhän mulla ei ole kyseisiä arvoja ollenkaan omakannassa? Multa otettiin viime viikolla alkuraskauden verikokeet mut eikö nää pitäisi olla siinä?

Kaikki terveydenhoitajat ei myöskään välttämättä vapauta näitä verikoetuloksia omakantaan näkyville ennen nt-ultran tuloksia, etteivät aiheuta turhaan huolta ennen aikojaan.
 
Takaisin
Top