Sikiö kuoli kohtuun

jossu78

Vasta-alkaja
[:(] Tänään todettiin että vauvamme ei jaksanutkaan ja todettiin sen kuolleen kohtuun, nyt tänään otettu kohdun tyhjentämisen käynnistävä lääke.
Kipuja oli noin kahden tunnin aja sanoin kuvaamatonta selässä tuntuvaa supistusta.
Tämä oli meille jo viides menetys kahden vuoden aikana, toivottavasti onni potkaisee meitä joskus.
[:(]
 
Voi jossu!!!!! todella surullista ja ikävää! olen pahoillani puolestasi, toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää. Koita jaksaa, vaikka raskaalta tuntuukin.[:(]
 
Heippa,täällä kans yks joka sai tietää 13.1.2010 että sikiö on menehtynyt jo joulukuussa.Se olisi ollut meidän toinen lapsemme mutta onneksi on yksi lapsi jonka ansiosta sitten jaksaakin eteenpäin..Nytten jälkivuoto loppumassa ja pian saa alkaa yrittämään uudestaan toista.Itselläni oli enimmäinen keskenmeno ja se tuntui todella pahalta itselläni kun ajattelin vain kokoajan että minun sisällä kasvava uusi ihminen kuolikin sinne kun ei jaksanut enään.Olin silloin viikolla 12+2 ja niskapoimu ultrassa viikkoja sikiöllä vastasi 7+6..Keskenmenon jälkeen sitten mulla iski kohtutulehdus jonka sain hoidettua pois 2 eri antibiootilla ja tässä nytten odottelen että koskas sitä uskaltautuu yrittämään uudestaan..Ensimmäinen lapsemme on kohta 10kk ikäinen.
 
Täällä ensimmäisessä lääkärineuvolassa todettiin sykkeiden loppuneen. Ultran mukaan pienokaisen sydän lakannut toimimasta rv9+4 aikana eli alta viikko sitten. En ole huomannut mitään oireita, ehkä alavatsa oli tässä pari päivää pehmeäpi ja pissaaminen "normalisoitunut".. En vain osannut näitä viestejä lukea.. ja minkäs näille teet..
Päivystyksenä vielä sairaalaan varmistamaan tilanne. Ei mitään tehtävissä.
Huomenna lääkekeskeytykseen/tyhjennykseen.
Ei tässä jaksa muuta kuin itkeä. [:(]
 
Kovasti voimia ja jaksuja surun keskellä ?? voimahali ??
 
Itsellä keskenmeno 3.3.2010. viikkoja 11+6 ? Pieni mun kädellä oli siinä sitä katselin ? oli koon perusteellä menehtynyt jo viikolla 9 :(
Sitten todettiin elokuun lopussa kun piti olla viikkoja 12+5 niin kohtu oli tyhjä oli ollut tuulimuna :(
 
Rankkaa on ollut mutta onneksi edes yksi meille suotu ?
 
Kaikille teille kovasti jaksuja ja voimia surun keskellä ?
 
[font="times new roman"]Täällä myös keskenmeno. Torstaina alkoi vuodot, eilen ensimmäinen ultra, rv. 12+5. Todettiin sikiön kuolleen jo rv. 9... Suru on sanoinkuvaamaton. [:(] Ensimmäinen keskenmeno kyseessä. Huomenna pitäisi aloittaa tyhjennys... Voimia kaikille saman kokeneille... 
 
Takaisin
Top