Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Towanda, nykyään ohjeistus on aloittaa suun kautta otettavat lääkkeet vasta oireiden ilmaantuessa. Nenäsumutteet ja silmätipat auttavat paremmin, jos niiden kanssa vähän ennakoi. :)
Itselläni ei ole todettu allergiaa, mutta runsas kukinta (ilmeisesti koivu) aiheuttaa lievää oireilua. Olen välillä käyttänyt antihistamiineja, mutta pääasiassa vain siedän. Aikuisista olisiko ollut jopa, että joka kolmannella tulee oireilua siitepölystä.
Kärsin kaikista mahollisista. Pujo, leppä, koivu, heinät yms. Oon pari kesää siedättäny itteeni ja ollu ilman allergialääkettä ja se on auttanu. Välillä nenä vuotaa ja silmät kutiaa mut ne ei haittaa :)
Kärsin myös kaikesta mahdollisesta. Sillä erolla tosin, että siedätyksestä ja lääkkeistä huolimatta siitepölykautena minun täytyy rajoittaa ulkona oloa ja kärsin oireista silti
Voih! Tsemppiä, tiedän niin tuon tunteen ja olon. Onneks itellä helpottanu ees nuo allergiat kun ruoka-aine allergioitakin on vino pino..
Ne onkin aika yleisiä nuo ristiallergiat ja onneks helppo välttää.Kiitos! Minä oon puolestani niiltä välttynyt. Mikään ei ole hengenvaaraksi, mutta ristiallergia-aikaan kyllä mielelläni vältän tomaattia, omenaa ym. ja tavallistakin enemmän myös ananasta ja kiiviä... Onko toivoa, että sulla ruoka-aineallergiatkin helpottaisi?
Ne onkin aika yleisiä nuo ristiallergiat ja onneks helppo välttää.
En usko että ne helpottas enkä kyllä koe sinänsä hankalaksi niiden kanssa elää. Oon siis kalalle ynnä muulle merenelävälle ja tomaatille. Pähkinälle ihan hengenvaarallisesti taas. Kärsin muutenkin atopiasta ja herkästä ihosta ettei houkuta alkaa siedättää kun se pienikin ihottuma ja kutina on sietämätöntä..