Siellä ne meidän enkelit nyt on.. ?

SannaL

Satasella mukana keskusteluissa
Kaukana,kaukana pilvenreunalla? Mutta aina sydämessäni ja ajatuksissani ?
 
Tänään oli ekaultra viikkoja piti olla 12+5 mutta masussa ei ollut ketään.. tyhjä kohtu vaan.. oli ollut tuulimuna raskaus..
lääkkeen sain tänään suun kautta otettavan polilla ja torstaina tarvis laittaa 4 lääkettä viellä ja valmistautua kovaan vuotoon ja särkyyn :`( 6 viikon päästä pitäs mennä viellä tarkistuttaan että kaikki on kunnossa.
 
Pikku enkelin la olis ollut 10.3.2011. ?
 
Maaliskuussa 3 päivä 2010 sain edellisen keskemenon viikkoja oli sillon 11+6 ? Mutta pikkuinen oli menehtynyt jo viikolla 9.
siinä se pieni oli mun kädessä hetken ja katselin sitä ja ajattelin että siinä se meidän pieni on joka ei jaksanut matkassa pysyä ?
 
Suru on nyt kaksinkertainen.. ja niin rikkinäinen olo..
 
Mutta onneksi meillä ihana ilopilleri 3 vuotta joka auttaa jaksamaan surun keskellä ?
Ihana että meille edes yksi ihanuus on suotu ?
 
Jaksamisia kaikille keskenmenon kokeneille ja pikkuisen menettäneille ??
 
SannaL, minä sain keskenmenon 13.1.2010 ja laskettu aika mulla olis ollut 26.7.2010 ja minulla oli ihan sikiö oikeassa paikassa mutta menehtyi joulukuussa 2009 ja viikkoja mulla oli itsellä 12+2 silloin ja sikiöllä 7+0-7+6.Muistan kun odotin ihan innolla sitä ultraa että pääsee näkemään pikkuruista mutta se päättyikin sitten suruun kun ei sydämen sykkeitä löytynytkään ja se vain köllötteli yhdessä paikkaa eikä mitään liikkeen merkkejä..[:(][&o] Nytten sitten ollaan yritetty uudelleen jo kohta 8kk mutta ei ole vieläkään onnistunu..Selvisin kuitenkin ajan myötä tuosta keskenmenosta kun meilläkin on 1v5kk ikäinen tyttö josta olen todella onnellinen ja toinen tulee uudelleen kun on tullakseen..Mutta erittäin paljon voimia sinulle ja jaksamisia <3 kyllä se toinen lapsi meille vielä suodaan,jos ei nytten tällä hetkellä niin pian kuitenkin<3 [:)] Ainaki toivotaan. Ja kaikkein hirveintä oli se kun sairaalassa laitettiin mulle ne 4 lääkettä tuonne alapäähän että raskaus keskeytyisi ja kaikki tulis pois,noh mitään ei tapahtunu ja ne päästi mut sitten kotiin ja kotona sitten tunsin että ihan kuin olisi joku kupla poksahtanut sisällä ja sitten kun nousin autosta ylös niin kaikki valahti sitten..Ja juoksin äkkiä vessan niin sairaalasta otettuun siteeseen oli tullut se sikiö,sellainen pieni n. 2,5cm mittainen löntti..[:(] Ja mulle ei puhuttu mitään jälkitarkastuksista yms..Joten sain sitten jälkivuodon jälkeen kohtutulehduksen ja siihen sain 2:det eri antibiootit ja oli viikon kuuri..Ja tässä tilanteessa nytten sitten ollaan että ei sitä toista lasta näköjään meille suoda..[8|][&o]

YK8

KP 4/34

 
Kiitos ?
 
Minnuska89 ? kovasti voimia sinnekkin ?  Toivotaan että pian tärppää ja pikkuinen jaksaa matkassa pysyä ??
 
Kiitoksia SannaL[:)] Toivotaan täällä myös että teilläkin pian tärppäisi ja matkustaja pysyisi kyydissä loppuun asti??

YK8

KP 5/34

 
Voi heitä, kun lähtevät liian aikasin.. <3
Toisaalta, luonto tekee tehtävän, jos pikkuinen olisi ollut niin sairas..

Mullekkin on juuri tapahtunut samanmoinen surullinen asia.. emoticon

Mulla oli ollut todella kovia vatsakipuja.. niitä oli sitte ollu jo viikko lauantaina 26.3, kun olin käyny valittamassa TK:ssa ja ambulanssillakin sinne kerran menny. Sieltä kuitattiin tilanne sanomalla, että kipukynnykseni on vaan todella pieni, kun se kohtu siellä kasvaa viikoilla 15 todella paljon..
Noh, siis lauantaina menin Mehiläiseen mistä sain lähetteen TYKSiin.. Kaikki oli vauvalla hyvin, siellä se hyppis ja vilkutti ultrassa, mutta mun kivut oli uskomattomat, ja järkyttävät!
Siellä naistenpolilla mulla sitte lähti melkein taju ja aloin oksentamaan, siitä mut kiidätettiin kirurgian päivystykseen.. Siellä pyörryin kaks kertaa ja oksentelin..
Pyörtymisten jälkeen mentiin taas ultraan ja laitettiin katetria ja otettiin testejä ymsyms., siellä oksensin sit verta ja sit lähdettiinki leikkaussaliin..

Olin vuotanut verta 5 litraa vatsaonteloon ja kohtuni vierestä löytyi ns. kohdunjäänne jossa vaavi oli sitte kasvanut.. Eli ns. tuplakohtu.. Taijotain.. Multa poistettiin se "ylimääräinen" kohtu ja toinen munasarja.. Hengenlähtö oli kuulemma lähellä, kun verenvuoto oli niin massiivinen.. Vaavi kuoli, kun se kohdunjäänne repes.. Ja ei hän muutenkaan olis selvinny, kohdun ulkopuolinen se muutenkin oli, tavallaan.. en oikein tajua tilannetta vielä.. Siitä on nyt viikko.. emoticon

Enkeleillemme turvallista matkaa sielunperheiden luo emoticon
 
Noh, vastaan nyt tähänkin vanhaan viestiin...Mullekaan ei mistään jälkitarkastuksista mainittu. Luulen ettei kaupungilla ole resursseja niihin, ellei ole aivan pakko. Neuvolastakin sanoivat vain että voin tehdä ihan normi raskaustestin kotona josta näen onko kohtu tyhjentynyt. Aion nyt odotella rauhassa vuodon loppumista.
 
Takaisin
Top