Teitkö useamman raskaustestin seurataksesi viivan vahvistumista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin pregcheck oli dpo 11 ja 13 saman vahvuiset ja ehdin jo ajatella jääneen kemialliseksi, mutta rfsu testi olikin selkeästi vahvistunut. Hcg pitäisi kai tuplaantua n. 48h välein. Mulla ihan normi raskaus ultran mukaan menossa, vaikka toinen testi ei selkeästi aluksi vahvistunutkaan. Rfsu oli joka toinen päivä aina aavistuksen tummempi.Noniin tässähän on nyt topikki jossa voin kysellä(en haluu tukottaa noita muita ketjuja enkä vielä uskalla siirtyä odottajaryhmään, kun kuitenkin saattaa mennä kesken vaikka huomenna näillä päivillä nyt siis rv3+5).
JA KYLLÄ seuraan testiviivan vahvistuimista ollappa niin kärsivällinen luonne, että testaisi vasta viikko menkkojen myöhästyttyä ja vielä uskoisi sillä yhdellä
Miten tuommosen raskaustestin kuuluisi vahvistua?
Oon saanut nyt dpo 12 ja 13 mielestäni aika saman vahvuiset aamuiseen 10mlu/ml testiin (dpo 11 oli haaleampi, joten siitä vahvistunut hyvin nuo)
Ja nyt aijon jatkaa testailua 25mlu/ml testillä päivittäin. Kuuluisko niiden vahvistua päivittäin? Entä jos tuleekin haaleampi huomenna apuaa.
Elikkä joka toinen aamu pitäisi olla rfsun ainakin vähän vahvempiMulla ainakin pregcheck oli dpo 11 ja 13 saman vahvuiset ja ehdin jo ajatella jääneen kemialliseksi, mutta rfsu testi olikin selkeästi vahvistunut. Hcg pitäisi kai tuplaantua n. 48h välein. Mulla ihan normi raskaus ultran mukaan menossa, vaikka toinen testi ei selkeästi aluksi vahvistunutkaan. Rfsu oli joka toinen päivä aina aavistuksen tummempi.
Ei kun tule vaan sinne raskaustestiketjuun, niin saat samalla jo 20 viestiä kerrytettyä kohti salaista ryhmää.enkä vielä uskalla siirtyä odottajaryhmään
Mä aattelin vast viikon päästä sunnuntaina jos ei vuoto ala... mutta itteni tuntien ryntään sinne jo alku viikosta kuitenkin nyt vielä haluan hetken odottaa, niin ei nouse odotukset liikaa kun luen teidän muiden juttuja.Ei kun tule vaan sinne raskaustestiketjuun, niin saat samalla jo 20 viestiä kerrytettyä kohti salaista ryhmää.
Ymmärrän.:) Mulla on näin tummunut tämän viikon aikana ja nyt loppui testit. Taidan uskoa jo plussaksi.Mä aattelin vast viikon päästä sunnuntaina jos ei vuoto ala... mutta itteni tuntien ryntään sinne jo alku viikosta kuitenkin nyt vielä haluan hetken odottaa, niin ei nouse odotukset liikaa kun luen teidän muiden juttuja.
Edes saman merkin ja vahvuuden testit ei ole täysin vertailukelpoisia. Jos siis tulee samanlainen/haaleampi viiva kuin eilen niin se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Toki sitten jos ei useamman päivän aikana yhtään vahvistu on jo huolestuttavampaa. Tsemppiä, toivottavasti raskaus jatkuu. :)
Edes saman merkin ja vahvuuden testit ei ole täysin vertailukelpoisia. Jos siis tulee samanlainen/haaleampi viiva kuin eilen niin se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Toki sitten jos ei useamman päivän aikana yhtään vahvistu on jo huolestuttavampaa. Tsemppiä, toivottavasti raskaus jatkuu. :)