Seurasitko raskaustesteillä viivan vahvistumista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Seurasitko viivan vahvistumista?

• Kyllä

Äänet: 40 81.6%
  • En

Äänet: 9 18.4%

• Kaikki äänestäjät
    49
Noniin tässähän on nyt topikki jossa voin kysellä(en haluu tukottaa noita muita ketjuja enkä vielä uskalla siirtyä odottajaryhmään, kun kuitenkin saattaa mennä kesken vaikka huomenna näillä päivillä nyt siis rv3+5).
JA KYLLÄ seuraan testiviivan vahvistuimista:hilarious::hilarious::hilarious: ollappa niin kärsivällinen luonne, että testaisi vasta viikko menkkojen myöhästyttyä ja vielä uskoisi sillä yhdellä:salut

Miten tuommosen raskaustestin kuuluisi vahvistua?
Oon saanut nyt dpo 12 ja 13 mielestäni aika saman vahvuiset aamuiseen 10mlu/ml testiin (dpo 11 oli haaleampi, joten siitä vahvistunut hyvin nuo)
Ja nyt aijon jatkaa testailua 25mlu/ml testillä päivittäin. Kuuluisko niiden vahvistua päivittäin? Entä jos tuleekin haaleampi huomenna apuaa.

Noniin tässähän on nyt topikki jossa voin kysellä(en haluu tukottaa noita muita ketjuja enkä vielä uskalla siirtyä odottajaryhmään, kun kuitenkin saattaa mennä kesken vaikka huomenna näillä päivillä nyt siis rv3+5).
JA KYLLÄ seuraan testiviivan vahvistuimista:hilarious::hilarious::hilarious: ollappa niin kärsivällinen luonne, että testaisi vasta viikko menkkojen myöhästyttyä ja vielä uskoisi sillä yhdellä:salut

Miten tuommosen raskaustestin kuuluisi vahvistua?
Oon saanut nyt dpo 12 ja 13 mielestäni aika saman vahvuiset aamuiseen 10mlu/ml testiin (dpo 11 oli haaleampi, joten siitä vahvistunut hyvin nuo)
Ja nyt aijon jatkaa testailua 25mlu/ml testillä päivittäin. Kuuluisko niiden vahvistua päivittäin? Entä jos tuleekin haaleampi huomenna apuaa.
Mulla ainakin pregcheck oli dpo 11 ja 13 saman vahvuiset ja ehdin jo ajatella jääneen kemialliseksi, mutta rfsu testi olikin selkeästi vahvistunut. Hcg pitäisi kai tuplaantua n. 48h välein. Mulla ihan normi raskaus ultran mukaan menossa, vaikka toinen testi ei selkeästi aluksi vahvistunutkaan. Rfsu oli joka toinen päivä aina aavistuksen tummempi.

Mulla ainakin pregcheck oli dpo 11 ja 13 saman vahvuiset ja ehdin jo ajatella jääneen kemialliseksi, mutta rfsu testi olikin selkeästi vahvistunut. Hcg pitäisi kai tuplaantua n. 48h välein. Mulla ihan normi raskaus ultran mukaan menossa, vaikka toinen testi ei selkeästi aluksi vahvistunutkaan. Rfsu oli joka toinen päivä aina aavistuksen tummempi.
Elikkä joka toinen aamu pitäisi olla rfsun ainakin vähän vahvempi:smiley-angelic001
Kiitos vastauksestasi Foreverfever!

Muok dpo 14(eli seuraavana päivänä muokattu) aamutesti rfsu 25 oli vahvistunut ihan kivasti jes. Josko ens viikolla sitä saisi tasavahvojakin:smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Ei kun tule vaan sinne raskaustestiketjuun, niin saat samalla jo 20 viestiä kerrytettyä kohti salaista ryhmää.:joyful:
Mä aattelin vast viikon päästä sunnuntaina jos ei vuoto ala... mutta itteni tuntien ryntään sinne jo alku viikosta kuitenkin:hilarious: nyt vielä haluan hetken odottaa, niin ei nouse odotukset liikaa kun luen teidän muiden juttuja.:oops:

Mä aattelin vast viikon päästä sunnuntaina jos ei vuoto ala... mutta itteni tuntien ryntään sinne jo alku viikosta kuitenkin:hilarious: nyt vielä haluan hetken odottaa, niin ei nouse odotukset liikaa kun luen teidän muiden juttuja.:oops:
Ymmärrän.:) Mulla on näin tummunut tämän viikon aikana ja nyt loppui testit. Taidan uskoa jo plussaksi.:hilarious:

Liitteet

• CDAF9B70-B155-40BC-9C0C-96EE583F1E7F.png
    CDAF9B70-B155-40BC-9C0C-96EE583F1E7F.png
    147 KB · Katsottu: 1,228
Edes saman merkin ja vahvuuden testit ei ole täysin vertailukelpoisia. Jos siis tulee samanlainen/haaleampi viiva kuin eilen niin se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Toki sitten jos ei useamman päivän aikana yhtään vahvistu on jo huolestuttavampaa. Tsemppiä, toivottavasti raskaus jatkuu. :)

Edes saman merkin ja vahvuuden testit ei ole täysin vertailukelpoisia. Jos siis tulee samanlainen/haaleampi viiva kuin eilen niin se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Toki sitten jos ei useamman päivän aikana yhtään vahvistu on jo huolestuttavampaa. Tsemppiä, toivottavasti raskaus jatkuu. :)

Mä sain tänään dpo 16 (4+1) tasavahvat viivat rfsu:n 25 testiin:smiley-bounce012 tässä vielä kuva(huhtikuisiin laitoinkin jo:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:
https://ibb.co/z51y0TH

Mulla oli tässä la-su tiputtelu vuotoa(pyyhkiessä), mutta tänään soitin neuvolaan, eikä kuulemma kannata olla liian huolissaan niukasta vuodosta. Toivotaan parasta puolison kans täällä:smiley-angelic001

Tein tätä jonkin verran. :)

Ostin heti ekan haamulaisen saatuani vähän isomman nipun testejä seurantaa varten, mutta loppupeleissä olen testannut sitten niistä vain muutaman ja seurailin tummumista. Jotenkin tuntui siltä, että haluan olla sellaisessa onnellisuuskuplassa hetken ennen varhaisultraa, jos vaikka viivat eivät vahvistuisikaan tmv, niin olisin huolestunut heti kovasti. Itselleni oli oikea päätös, kun on taipumusta stressata helposti. :)

Tein kaksi ns. tikkutestiä, koska eka oli melko haalea. Sitten muistaakseni clearbluen näytöllisen seuraavana päivänä ja kolmantena viikkonäytöllinen. Ekasta raskaudesta en muista, mutta olisinkohan jo ekan tikkutestin jälkeen testannut viikkonäytöllisellä ja jättänyt testaamisen siihen.

Ja eikös virtsan väkevyyskin vaikuta testiviivan vahvuuteen?

Meillä tehtiin pas ja sain tarkan testipäivän. Testasin vain ko. päivänä ja sitten jänskäsin varhaisultraan.

Sain elämäni ensimmäisen plussan perjantaina! Tänään maanantaina tein uuden testin.
Perjantain plussa oli haalea, mutta selkeä. Mutta nyt tämä maanantain plussa aavistuksen haaleampi, joskin edelleen selvästi näkyvissä.. Sama testi, molemmat aamupissasta. Laskurin mukaan nyt olisi 4+6. Ei tämänaamuinen ainakaan lisännyt mielenrauhaa :banghead:
En uskalla uskoa oikein mihinkään vielä. Varasin parin viikon päähän alkuraskauden ultran, pitkä on odotusta toivovan aika!

Tein testin muutamana peräkkäisenä päivänä nähdäkseni, että vahvistuuko viiva. Tosin noi kaikki testit eivät olleet ihan samoja, kun ne aiemmin ostetut olivat loppuneet apteekista. Viikkonäytöllisen digin tein sitten viimeiseksi ja uusin sen reilun parin viikon päästä.

Olen testannut nyt kolmena perättäisenä päivänä, kp 29, 30 ja 31 Pregcheckin testeillä.

Viiva tulee, muttei se ole tummunut yhtään... onkohan tässä vielä toivoa...? Raastavaa tämä epätietoisuus. Pitäisikö viivan olla jo tummunut? Laskurin mukaan nyt olisi siis 4+1.

@Kyytiläinen mikä tilanne sinulla? Oletko vielä testannut?

Meillä on toivon mukaan kolmas tulossa. PAS-siirto onnistui ja plussasin tänään Clearbluen digitaalisella. Erittäin outoa oli se että Sofin one stepin herkät liuskat antaa todella hailuraa. Olin edellisissä raskauksissa ihan testimaanikko, mutta en muista että olisin Sofilla testannut. Muistan lukeneeni jostain että viivojen tummuudesta ei voi päätellä mitään. Eli niitä ei ole suunniteltu siihen. Näyttävät vain raskauden tai ei.

Tein toisessa raskaudessa testejä varmaan viikon ajan päivittäin, dpo 10-16 tjsp. En ikinä saanut "leffaviivoja", vaikka kyseessä oli nt-ultrassa todettu kaksosraskaus ja viikot olivat ultrankin mukaan viimeisenä testipäivänä 4+2.

Takaisin