Seuraatko muotia?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä verran seuraat muotia vai seuraatko ollenkaan?

Itse olen ollut vähän aina sen verran oman tieni kulkija että en edes tiedä mikä on milloinkin muotia. Jos satun olemaan muodikas joko se sattuu olemaan muotia mistä pidän tai olen ostanut uusia vaatteita ja muita kuin muotivaatteita tuntuu olevan vaikea löytää. Tosin ostan harvoin vaatteita ja nekin usein kirpparilta niin olen kuitenkin ajasta jäljessä. :D

Nuorempana seurasin, mutten enää. Olen löytänyt oman tyylini, joka sopii itselleni parhaiten. Saatan kyllä napata jonkun kivan muodissa olevan jutun mukaan, mutta en haksahda sellaisiin kovin usein. Ehkä kengissä tulee enemmän seurattua muotia, koska kaupoissa ei juuri muunlaisia kenkiä olekaan.

En seuraa muotia. Kaappi on täynnä omannäköisiä vaatteita ja täydennän sitä harvakseltaan, jos on pakko. Minulle on tärkeintä että vaate tuntuu hyvältä ja on käytännöllinen mutta pitää myös näyttää omiin silmiin sopivalta

Sen verran olen seurannut että nyt on muodissa ihan hirveät migreenikuosit. En pysty edes katsomaan kohti kun sellaisia on ihmisillä päällä.

En seuraa muotia. Kaappi on täynnä omannäköisiä vaatteita ja täydennän sitä harvakseltaan, jos on pakko. Minulle on tärkeintä että vaate tuntuu hyvältä ja on käytännöllinen mutta pitää myös näyttää omiin silmiin sopivalta

Sen verran olen seurannut että nyt on muodissa ihan hirveät migreenikuosit. En pysty edes katsomaan kohti kun sellaisia on ihmisillä päällä.

Enpä ole yhtään kärryillä noista kuoseista, kun täällä syrjäkylillä ei kukaan muukaan seuraa muotia. :happy: Migreenikuosi kuulostaa kyllä kauhealta.

En seuraa. Ei minun kropalle useimmiten käy kuitenkaan. Ostan niitä mistä tykkään ja mikä sopii päälle. Tosin vaikea löytää mistään itselle sopivia vaatteita, minun malliset kun on usein menneet muodista jo ajat sitten.

En seuraa ja minusta se olisi kamalaa haaskaustakin ostaa joka muodin mukaan uudet vaatteet. Ostan harvakseltaan omasta mielestäni ajattomia ja kestäviä vaatteita.

Seuraan muotia vähän laiskasti. En hyppää jokaiseen muotivirtaukseen mukaan enkä uudista kokoaikaa vaatekaappia. Mutta jos muoti miellyttää omaa silmää niin saatan ostaa joitain sen mukaisia vaatteita. Haluan kuitenkin myös näyttää hyvältä kaupungilla enkä olla se lökäpöksyinen äiti.

En yhtään. Mun kaapista löytyy vaatteita eri vuosikymmeniltä, vanhimmat 90-luvulta. Esim. Radiomafia-paita! Omat vaatteet ostan Lidlistä, Tokmannilta, Prismasta ja kirpparilla.

Seuraan muotia vähän laiskasti. En hyppää jokaiseen muotivirtaukseen mukaan enkä uudista kokoaikaa vaatekaappia. Mutta jos muoti miellyttää omaa silmää niin saatan ostaa joitain sen mukaisia vaatteita. Haluan kuitenkin myös näyttää hyvältä kaupungilla enkä olla se lökäpöksyinen äiti.

En kyllä minäkään. Harmaat pierucollarit ja reikäkengät kuuluu vain mökille, jos sinnekään. :facepalm:

En seuraa, sillä minulla on ollut pitkään samanlainen tyyli ja toisekseen ostan harvoin itselleni vaatteita, etten senkään takia pysyisi muodissa mukana.:grin

Harvoin muotiluomukset on omalle kropalle tehty, vaikka ois kuinka kivan näköisiä vaatteita. Ja yleensä just tosta syystä en jaksa edes seurata mikä on muotia, sen huomaa sit kaupungilla käydessä massapukeutumisesta. Harvoin tulee itselle osteltua, varsinkaan nyt kun kroppa ei oo täysin palautunut raskaudesta. Ehkä sit kun saa vähän ryhtiä olemukseen ja vyötäröä farkkuystävällisemmäksi niin vois päivittää kulahtaneet kamppeet parempikuntoisiin. Muutama luottovaate on kaupungille ja kylään lähtöä varten ja ne riittää tällä hetkellä kun suurin osa ajasta kuluu kotona.:)

Takaisin