Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea odotukseesi!

Vau.fi Odotus
on juuri sinun raskauteesi tahdistettu odotusapplikaatio. Se kertoo kaiken siitä, mitä katseeltasi piilossa tapahtuu: saat joka päivä tietoa vauvasi kehitysvaiheesta ja oman kehosi muutoksista.

kuvakollaasiapp.jpg


Applikaatiota voi käyttää myöhemmin myös lapsesi kehityksen seuraamiseen, hedelmällisten päivien ennustamiseen, ihanien valokuvien muokkaamiseen ja jopa synnytyssupistusten laskemiseen!

Pääset kirjautumaan sovellukseen samalla tunnuksella, millä tänne foorumille ja Vaukirjan sivuille. Sinun ei siis tarvitse luoda sinne uutta tiliä. :)

Lue lisää applikaatiosta tästä artikkelistamme.

Ja lataa ilmaiseksi:

Tästä AppStoreen
Tästä Google Playhin
 
Onko joku ladannut tätä sovellusta, toimiiko hyvin? Mulla koko ajan heittää rv:t väärin ja kieleksi kai norjan tms... kun puhelimen sammuttaa niin sen päivän toimii oikein.
 
Onko joku ladannut tätä sovellusta, toimiiko hyvin? Mulla koko ajan heittää rv:t väärin ja kieleksi kai norjan tms... kun puhelimen sammuttaa niin sen päivän toimii oikein.

Kuulostaa siltä että siihen on iskenyt jokin tekninen vika. Otan yhteyttä IT-tukeen, joka pystyy korjaamaan sen. Onko sinulla iPhone vai Android?
 
Kiitos, otin yhteyttä IT-tukeen. Toivotaan että ongelma saadaan pian korjattua. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Sen
Minulla oli tämä käytössä esikoista odottaessa ja sen jälkeenkin hetken aikaa. Otin käyttöön nyy taas, mutta antaa osan teksteistä varmaan juurikin norjaksi.
 
Minulla oli tämä käytössä esikoista odottaessa ja sen jälkeenkin hetken aikaa. Otin käyttöön nyy taas, mutta antaa osan teksteistä varmaan juurikin norjaksi.

Hei, onko sinullakin Android? Näyttäisi siltä että ongelman korjaus on valitettavasti vaikeampaa kuin uskoin. Mutta jospa auttaisi asiaa, kun on useampi käyttäjä eli enemmän tietoa asiasta.
 
Hei, onko sinullakin Android? Näyttäisi siltä että ongelman korjaus on valitettavasti vaikeampaa kuin uskoin. Mutta jospa auttaisi asiaa, kun on useampi käyttäjä eli enemmän tietoa asiasta.
On android!
 
Mulla myös androidilla sama juttu, norjaksi tulee osa teksteistä.
Edit. Muuten toimii siis ongelmitta.
 
Tänään tuli Androidin sovellukseen päivitys, joka ainakin osalta käyttäjiltä on korjannut ongelman. :) Uusin versio on 5.5 (löytyy sieltä kolmen viivan valikosta.) Jos sovellus ei ole vielä päivittynyt, päivitys löytyy Play-kaupasta. Jos päivityksen jälkeenkin löytyy norjaa tai muita vikoja niin niistä voi ilmoittaa vaikka suoraan minulle tai Ota yhteyttä ylläpitoon osastolla. Tai täälläkin, yritän pitää ketjua silmällä mutta kahdesta ensin mainitusta huomaan nopeammin.
 
Tänään tuli Androidin sovellukseen päivitys, joka ainakin osalta käyttäjiltä on korjannut ongelman. :) Uusin versio on 5.5 (löytyy sieltä kolmen viivan valikosta.) Jos sovellus ei ole vielä päivittynyt, päivitys löytyy Play-kaupasta. Jos päivityksen jälkeenkin löytyy norjaa tai muita vikoja niin niistä voi ilmoittaa vaikka suoraan minulle tai Ota yhteyttä ylläpitoon osastolla. Tai täälläkin, yritän pitää ketjua silmällä mutta kahdesta ensin mainitusta huomaan nopeammin.
Nyt toimii normaalisti eikä tule vieraalla kielellä mitään :)
 
Mulla tarjosi kanssa vieraita kieliä aluksi kun latasin, mut se hävisi kun päivitin sovelluksen ja käynnistin luurin uudestaan. :) Nyt toimii hyvin!
 
Mä en myöskään saa salasanaa palautettua.

Hei kiitos tiedosta. Näytäisi siltä että salasanan palautuksessa on tällä hetkellä jotain vikaa valitettavasti. Koitamme IT-tuen kanssa selvittää ongelmaa, jotta se toimisi taas mahdollisimman pian.
 
Mulla oli sama, mutta onneksi lopulta muistui se alkuperäinenkin mieleen :)
 
Nyt taas toimii salasanan palautus. :) Jos vieläkään ei onnistu salasanan palautus, saattaa tunnuksessa olla vikaa. IT-tuki auttaa siinäkin tapauksessa. :)
 
Takaisin
Top