Selkäkipuja.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ritzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ritzu

Satasella mukana keskusteluissa
Mulla on nyt viikkoja 29+2 ja kamalat selkäkivut. Teen seisoma työtä elikkä joudun siis koko kahdeksan tuntia olemaan jaloillani ja sen kyllä tuntee sitten illalla kotona. Välillä kävelen selkä kyyryssä tai huudan mieheni apuun ku en pääse esim sohvalta likkeelle. Selällään nukkuminen ei onnistu ollenkaan. Talvilomalle jään noin kuukauden päästä ja siitä jatkuu suoraan äitiysloma. Mutta luulenpa että joudun hakemaan sairaslomaa ennen tota.
Onko muilla pahoja selkäkipuja? Miten olette töitten kanssa edenneet saikkua vai "kärsittekö" vain?

Ystävä hyvä! Mun viisas mieheni sanoisi tuon kuultuaan, että NAINEN sinä olet raskaana! Ihanaa! Minä siis en ole.... vaan kärsin myös niistä selkäkivuista silloin. Ensimmäisessä raskaudessa ne olivat aivan mahdottomia. Sain jäädä lomalle ennen äitiyslomaa, kun en pystynyt enää sängystä nousemaan.

Hae sitä sairauslomaa! Tai siis mene lääkäriin, niin SAAT sairauslomaa! Sinun on oltava yvissä voinneissa jäädessäsi äitiyslomalle ja sitten synnyttämän mennessäsi.Aivan turhaa on tuhlata päiviä kivulle, kun voit ansaitusti siirtyä NAUTTIMAAN levosta ja vauvan odotuksesta! Paranna itsesi kuntoon ja iloiselle mielelle. Ajttele, miten mukava talviloma ja äitiysloma sinua TERVEENÄ odottaa!

Naiset usein aivan turhaan ajattelevat että raskaana nyt kuuluukin vähän krempata ja kärsiä. Kyllä sitä sitten lopulta pikkuisen kärsiikin, mutta ei koko aikaa tarvitse tuskaakaa tuntea. Mars mars.... jalat ylös ja mukava kirja käteen! Tee itsesi olo hyväksi, niin vauvallakin on siellä masussa varsin lokoisaa! :D

Noilla viikoilla mullaki oli kovat selkäsäryt ja töissä olo oli yhtä tuskaa kun piti kuitenkin vanhuksia nostella ja kyykkiä puettaessa yms. Hain sitten sairaslomaa lopuksi.
Eli mun neuvoni on että sairaslomaa hakemaan ! :))
Mitä sitä itseään "rääkkäämään" :)
Tsemppiä!

saikkua vaa kehii ku sitä kerran saa.. itekki olin kuukauden saikulla ennen äitiyslomaa ku ei päässy enää liikkuu mut mä opiskelin ni odotin kyl sen saikun hakua kunnes en enää päässy sängystä ylös vaik ois kyl aikasemmin ollu tarpeen toi saikku...

Takaisin