Sektiosta 4,5kk

Kyfi8705730

Silmät suurina ihmettelijä
haava on oikealta puolelta tosi punanen ja vähän paisunut ylöspäin ja toinen puoli on hyvin tasainen ja tumma. Kun kuljetan sormea haavaa pitkin niin navan kohdalta se alkaa tuntu tosi paljon paksummalta ja tullu ulospäin. Haava vaakatasossa. Haavaan kirveltää ja pistelee ku vähänki seison enemmän tai kävelen. Pitääkö huolestua. Onko tää normaalia, tähän asti ei oo ollut tälläisä ongelmia ja haava parantui viikossa tosi nopeasti.

Kyfi8705730: jos askarruttaa niin neuvolassa seuraavan kerran kysyt.
Mulla 2 sectioo vuoden välein ja parani hyvin ei tulehduksia,mut tässä toisessa nousi järkyttävä jälkiturvotus ja 8cm päästä navasta tehtiin ja vaakatasoon. oli pitkään toosi häijyn näköinen mutta parani hyvin.Mulla ilmeisesti isot vattalihakset ovat erkaantuneet ja sen takia pallomaha vielä ja saattaa kestää vielä pitkään niin kovilla on kroppani ollu näin tuumas lääkäri,vanhassa neuvolassa.
Sulla voi olla,et alkaa leikkauksen jälkeen mennä takaisin omiin kuomiinsa,mutta kannattaa kyllä kysyä, mulla ei ollut mitään kipuilua kun hermot leikattu niin ennestään jo turtana.

Kiitos vastauksesta. Seuraava neuvolakäynti vasta 2vk päästä tänää neuvolaan yritin soittaa mutta ei vAstattu. Huolestuttaa vaan ku tähän menessä hyvin menny ettei vaan tulehdu pahemmin jos näin on päässy käymään...

Takaisin