Hei kaikille, liityn mukaan tähän keskusteluketjuun kun ajatukset laukkaa ties miten moneen suuntaan, enkä oo saanut lääkärin kanssa vielä keskusteltua. Jospa teillä vertaisilla olis jotain kokemuksia. 
Mulle on tehty yks kiireellinen sektio 2014, vauvan poikkitilan ja vedenmenon takia. Ulosautto on ollut vaikea ja mulle on tehty t-viilto kohtuun. Tämän vuoksi jatkossa synnytyksen sektiolla.
Oltiin ajateltu että meidän lapsiluku on täysi, kunnes sitten tulikin ajatus vielä yhdestä. 
Mulle on tehty viime viikolla tähystys kohdunulkoisen raskauden takia, poistettu vatsaontelosta verta ja toinen munanjohdin. 
Leikkaava lääkäri kertoi leikkauksen jälkeen, että oli ollut yllättävän paljon kiinnikkeitä, kohdun/rakon alueella..
Tämä tieto tuli niin yllättäen, että en tajunnut keskustelusta juuri mitään.
Lääkäri mainitsi jotain tulevista mahdollisista leikkauksista, rakkovaurioista yms, mutta mulla meni kyllä kaikki ihan ohi siinä..
Laitoin nyt soittopyynnön vielä lääkärille, että haluaisin keskustella asioista.
Meillä kuitenkin vielä raskaustoive on, niin haluaisin tietää miten nuo kiinnikkeet sitten vaikuttaa asiaan. Onko kenelläkään kokemusta?
Jos raskaaksi tulen, niin suunniteltu sektio on sit edessä, voiko siinä leikkauksessa jotenkin ennakoida noita kiinnikkeitä?
Tuo tuli nimittäin ihan puskista, en oo yli kymmeneen vuoteen ollut tietoinen niistä.
Vaikuttaako ne mahdollisesti joten raskauden aikana?