Seksuaalinen suuntautuminen

Koen olevani

• Hetero

Äänet: 17 89.5%
  • Homoseksuaali

Äänet: 0 0.0%
  • Bi-seksuaali

Äänet: 1 5.3%
  • Muu

Äänet: 1 5.3%

• Kaikki äänestäjät
    19

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkälaisiin ihmisiin koet vetoa? Onko sukupuolella merkitystä?

Itse olen ollut ennen aviomiestäni suhteessa niin naisten, kuin miestenkin kanssa. Mielestäni sukupuolella ei ole väliä, vaan ihmisellä.

Sanoisin olevani enimmäkseen hetero. :D En ole ollut parisuhteessa naisen kanssa, mutta en pidä täysin mahdottomana, että voisin rakastua naiseenkin. Paristi elämässäni olen tuntenut vetoa myös naiseen. Kuitenkin enimmäkseen olen aina ollut kiinnostunut miehistä.

Valitettavasti ihan täyshetero. Yritin joskus kääntyä muuksi kun tapasin pelkästään mulkvisteja miehiä, mutta ei se onnistunut.

Perushetero, mutta nuorempana olin todella Bi-curious (ja panseksuaalisuuteen kallistuva) ja seurustelin sekä miesten että naisten, että transseksuaalien että tiittien kanssa.

Hetero. Teini-ikäisenä olin kerran palavasti rakastunut tyttöön ja meillä jotain pientä oli, mutta ei seurusteltu. Hyvin poikamainen tyttö oli kyseessä. Sen jälkeen en ole kokenut, että voisin naiseen rakastua. Mies miellyttää omaa silmää sen verran paljon :grin

Hetero. En ole koskaan tuntenut vetoa naisiin romanttisessa mielessä, vaikka nuorempana on tullut kokeiltua yhtä sun toista.

Tuli mieleen että voikohan seksuaalinen suuntautuminen muuttua..? Siis vaikka olisi parisuhteessa vaikka miehen kanssa niin ei kai se poista sitä että on mahdollista kiinnostua myös naisesta, jos on aiemmin ollut. No kai tää menee tosi paljon siten kun sen kukin itse kokee. :scratch

Tuli mieleen että voikohan seksuaalinen suuntautuminen muuttua..? Siis vaikka olisi parisuhteessa vaikka miehen kanssa niin ei kai se poista sitä että on mahdollista kiinnostua myös naisesta, jos on aiemmin ollut. No kai tää menee tosi paljon siten kun sen kukin itse kokee. :scratch
Voi muuttua. Tai ainakin kokea itse sen muuttuvan. Pidin itseäni yläasteelle asti heterona, sitten bi-/panseksuaalina, yhdessä suhteessa naisen kanssa seurustellessani pidin itseäni lesbona.. nyt miehen kanssa naimisissa ja en koe tarvetta luokitella itseäni.

Takaisin