Heippa!
Eli kyse olis siitä, että minulla on kyllä halut tallella, mutta miehellä ei. Tätä on jatkunut jo 4kk , mun pää ei enää kestä tätä. Tämä on jo kolmas raskaus, että uusi juttu ei ole kyseessä. Edellisissä raskausksissa oli samaa, mutta ei näin pahana. Nyt mulla on mieli jo niin maassa, etten halua puhua mistään tavallisistakaan asioista mieheni kanssa. Tästä haluttomuudesta olen yrittänyt kyllä puhua mieheni kanssa, mutta eipä sieltä saa mitään vastausta mihinkään. Vähän olen selville saanut, että kyse saattaa olla siitä, että olen niin iso ja epäeroottinen. Kiitos, olipa se kaunista, vaikka näen kyllä itsekin peilistä, että olen ruma kuin mikä. Eipä silti tunnu kivalle kun ei saa muuta kuin ohimennen nopean halauksen jos sitäkään. Pettäminen on vahvasti mielessä ja olen päättänyt sen toteuttaakin. Vain sen takia, että saan mitä kaipaan ja saisin itsetuntoani ylöspäin tämän asian taholta. Ehkäpä rakkautemme ei ole aito vaan pinnallista, joka perustuu vain ulkonäköön. Hyvä, että sekin tuli tässä vaiheessa selväksi.