Seksin sattuminen raskauden aikana

Kirppu^

Sukkela juttelija
Hei. Tiedustelisin että onko kellää vastaavaa ollut,elikkä ku mieheni kanssa ollaan sängyssä minulla sattuu kauheena alapäähän,hänen ei tarvitse edes kun hinkata kyrvällään tohon huulille nii tuntuu ihan kauheeta kipua,tämän takia ei tee oikein mieli olla sängyssä vaikka muuten luonnistuisikin.Ja olen huomannut että mulla on sisimpienhuulien sivussa/sisällä molemmilla puolilla jotkin patit jotka on kipeät ja kun sisälle työntää esim.sormen sattuu kauheesti.
Raskausviikkoja on nyt 30+2 ja huomenna on ultra.
 
no kysypä kun olet siellä ultrassa niistä pateista. Ite epäilisin, että sulla alkaa limakalvot olemaan niin paskana, että siks sattuis? Käytättekö liukkaria? Mulla ainakin alko noilla viikoilla olemaan liukkari käytössä.. ja huoh.. sillä pelataan edelleenkin. Menee kuulemma puol vuottakin, ennen kuin ne limakalvot palautuu normaaliks (imetän).
 
Jeps, liukuvoidetta kehiin. Sillä pitäs helpottaa. Ja kysy niistä pateista lääkäriltä.

Mulla nyt raskauden aikan ärtyi bartholinin rauhanen( pitää huolta emättimen kosteustasapainosta ja niitä on kaksi. yksi kummallakin puolella emätintä) ja se oli sitte tosi kipeänä. Kolme kertaa se on tyhjennetty ja synnytyksen jälkee luultavasti poistetaan. On kuulemma epänormaalia että näin sitkeästi se ärtyilee ja tulehtuu.
 
mulla oli alapäässä kipua tuossa yksi ilta. Oikein vihloi. Lääkärin mukaan veri voi "pakkautua" raskauden aikana. Ei pääse tuolla alapäässä siis vapaasti virtaamaan kun kohtu kasvaa ja painaa, mikä voi aiheuttaa sitä. Ja suonikohjuja voi tulla sen vuoksi myös. Onneksi vielä ei sellaista löytynyt.
 
Kiitos kaikille kommenteista.Ultrassa todettiin että limakalvot ovat kuivat ja ärtyneet ja suonikohjuja on kuulemma alapäässä,aika hassua :) Mutta pyydettiin käyttään ceridal hoitoöljyä jonka pitäisi auttaa.
Ei olla yhdynnän aikana käytetty liukuvoidetta,mutta harkinnassa on ollut,joten kyllä nyt tulee varmasti käyttöön,ei tota kipua kukaan kestä,eikä siitä nautikkaan.
 
Takaisin
Top