Seksin harrastaminen ovulaation aikaan??

Misbero

Silmät suurina ihmettelijä
Eli kyselisin täältä teiltä onnekkailta joilla on jo tärpännyt että milloin harrastitte seksiä ovulaation aikaan??Ennen,jälkeen vai juuri ajallaan??

Mielenkiinnosta haluan tietää missä vaiheessa teillä olisi suurinpiirtein tärpännyt..
Täällä päin kun harrastettiin 2 päivää ennen ovista ja ehkä 2-3 päivää jälkeen oviksen..ja tulosta odotellaan=)

Kiitos vastauksista=)
 
Tärppäämisen mahdollisuus on suurempi, kun seksiä harrastaa ennen ovulaatiota kuin sen aikana ja varsinkaan jälkeen. Munasolu pysyy hengissä vain yhden vuorokauden ovulaatiosta ja joskus joku lääkäri sanoikin, että se on se ongelma monilla, että kun ovulaation ajankohta alkaa koittaa, voi olla jo myöhäistä pöllyttää vällyjä, sillä siittiöiltä ottaa aikaa ehtiä munatorviin asti.

Paras tilanne on siis se, että siittiöitä on jo valmiina munatorvessa odottelemassa munasolua. Siittiöt elävät maksimissaan viisi päivää eli ehkä kannattaisi aloittaa sekstailu vaikka 4-5 päivää ennen ovista ja muhia sitten parikin kertaa päivässä ovulaatioon asti [;)]

Minusta kiva ja näppärä sivusto on http://www.yourdays.com/ Sitä voi käyttää raskaaksi tulemiseen ja sen kanssa voi jopa kikkailla sen mukaan, haluaako tytön vai pojan. Ainakin periaatteessa poikasiittiöt ovat nopeampia ja lyhytikäisempiä ja tyttösiittiöt hitaammin uivia ja pitkäikäisempiä.
 
Tuosta on vähän vaikea valita, kun puuttuu se vaihtoehto, joka meillä oli. Eli parisen viikkoa joka päivä siinä ovulaation ympärillä. [:D] Ei meillä sentään yhteen kertaan jätetty...
 
Meillä harrastettiin ennen ovista ja niin se munkin kuuleman mukaan pitää tehdä..

Äiti neuvoi että jos haluaa tytön niin 2-3 päivää ennen ovista ja jos poikaa niin siinä n. päivää ennen.. tyttösiittiöt kuulemma elelevät kohdussa pidempään, mutta tiedä sitten [:D] Meillä tuo kyllä pitää paikkaansa siinä mielessä, että oltiin eri paikkakunnalla miehen kanssa juuri oviksen aikana eikä ollu sillon mahollisuutta yrittää tärppiä, mutta se olikin jo tärpänny sillon 3 päivää ennen ja tyttöä on ultrassa luvattu [:)] Liekö sitten sattumaa.. eikähän sillä sinänsä ole väliäkään. Itse meinaan eka toivoin poikaa ja mies tyttöä ja olihan se onnessaan ku ultraaja sano, että tyttö tulee.. nyt on sitte kaikki pinkkiä ja paree ultraajan olla oikeessa [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Piedra

Meillä harrastettiin ennen ovista ja niin se munkin kuuleman mukaan pitää tehdä..

Äiti neuvoi että jos haluaa tytön niin 2-3 päivää ennen ovista ja jos poikaa niin siinä n. päivää ennen.. tyttösiittiöt kuulemma elelevät kohdussa pidempään, mutta tiedä sitten [:D] Meillä tuo kyllä pitää paikkaansa siinä mielessä, että oltiin eri paikkakunnalla miehen kanssa juuri oviksen aikana eikä ollu sillon mahollisuutta yrittää tärppiä, mutta se olikin jo tärpänny sillon 3 päivää ennen ja tyttöä on ultrassa luvattu [:)] Liekö sitten sattumaa.. eikähän sillä sinänsä ole väliäkään. Itse meinaan eka toivoin poikaa ja mies tyttöä ja olihan se onnessaan ku ultraaja sano, että tyttö tulee.. nyt on sitte kaikki pinkkiä ja paree ultraajan olla oikeessa [:D]


Jos noihin neuvoihin on uskomista, niin tytön pitäisi olla tulossa tännekin. [:D] Meillä nimittäin tärppäsi 4 päivää ennen ovista. [;)] Ovis aika meni meillä vähän nihkeissä tunnelmissa ja valittelinkin miehelle, että nyt ei vielä ekasta kierrosta meille lasta sit tule, kun ei oviksen aikaan hommailtu ollenkaan. Ja mies vaan tokaisi, että etköhän sinä ole jo raskaana. Kova usko oli näköjään niihin omiin siittiöihin. [:D] Eikä mies väärässä ollut. [:)]
 
Meillä ainakin on ihan vitsi mun ovulaatiolaskuista, mies oli reissuhommissa ja vaan viikonloput kotona, niin minä sitten merkkailin kalenteriin 'otolliset päivät' jotka oli sitten kaikki maholliset viikonloput ja vähän viikollakin. (mutta kun ne siittiöt elää kuitenkin sen 2-3 päivää niin sunnuntain puuhilla kuittaantu nekin[:D]) En siis kyllä yhtään osaa sanoa miten tärppäsi, kun melkein koko kuukauden ympäri oli ikään kuin komppania valmiudessa portilla... :DD

Mut hei, kuka voi kritisoida mun laskutapaa kun se kerta toimi??!?
 
en tiedä 100% varmuudella kumpaa odotan ,mutta aavistelen poikaa SILLÄ: sanoin huhtikuun 4:s päivä, että mulla on nyt kuule ovulaatio. En siis mitään testejä tehnyt vaan luotan oman kehon merkkeihin- no yllätys yllätys tulin raskaaksi. Ja tämä kerta on tasan ainoa mahdollisuus, josta raskaus sai silloin alkunsa!! Ihan varmasti poika tulossa...taas :D Kolmas sais kyllä olla jo tyttö, jospa sitten alkais taktikoimaan noiden päivien kanssa.
 
meillä pupuiltiin päivää ennen ovulaatiota, oviksen aikaan ja jälkeen (siitä tuskin mitään hyötyä...[;)] joo ja sit vielä 3päivää ennen ovista, siis silleen joka toinen päivä menetelmällä...

Tänä aamuna haalee plussa testiin, joten sillä mennään [:)] odotellaan että viiva tummuu [:D] sunnuntaina teen uuden testin[:)]
 
meillä ainakin peittoja heiluteltiin juuri siinä ovulaation tienoilla.. (tärppäsi siis ekasta yrittämästä, mikä sattui olemaan vielä vahinkoyritys mitä ei suunniteltu) en niinkään usko tuohon, et kuinka paljon aikasemmin ovulaatiota täytyisi vauvaa yrittää että pystyisi vaikuttamaan sukupuoleen..

itse uskon lähinnä siihen mikä on ollut ruumiinrakenne raskaaksitulon aikaan..

mulla ainakin löytyy sellanen "pelastusrengas" tosta lantion päältä jo ennestään, ja sillä tulee paljon todennäköisemmin tyttöjä kuin poikia..[:)] ja ihan tyttö-fiiliksillä tässä nyt mennäänkin rakenneultraan asti,[:)] ellei siellä sitten toisin kerrota...
 
Meillä pelailtiin varman päälle eli joka toinen päivä heilui peitto viikon pari oletetun oviksen ympärillä [:)] Poikafiiliksillä odotellaan rakenneultraa.
 
LilMinni: Pakko todeta, että ei sillä ruumiinrakenteella ainakaan ole tekemistä lapsen sukupuolen kanssa. Itse asiassa nainen ei vaikuta sukupuoliasiaan millään tavalla, sillä kaikki meidän munasolumme ovat niitä X-merkkisiä. Miehen siittiö on sitten joko X tai Y eli miehestä tää homma on kokonaan kiinni [:)]
 
pippula: tiedän kyllä ettei nainen voi sukupuoleen vaikuttaa, mutta niin vain sanotaan että lantioltaan hoikemmat saavat todennäköisemmin poikia, ja sitten taas sen vastakohdat saavat todennäköisemmin tyttöjä. en tietenkään ole niin tyhmä, että uskoisin mihinkään tuommoiseen myyttiin aivan sokeasti. se tulee mikä on tullakseen.
 
Meilläpäs hommailtiin niin, että lauantaina (reilu viikko sitten) en tikuttanut vielä ovista, sunnuntaina kuitenkin hommailtiin, kun oli sellaista "ihan selkeää" ovislimaa (joo anteeks, limajuttuja), sitten maanantaina en tehnyt ovistestiä ollenkaan, mutta tiistai aamuna (kp14) sain digitaaliseen ovistestiin hymynaaman, ja heti saman päivän iltana heiluteltiin uuestaan.. liekö sitten tärpännyt vai ei, tämä on kuitenkin vasta eka kierto mulla pillereiden lopettamisen jälkeen, ja siis nyt menkat pitäisi alkaa viikon päästä noin.. jännityksellä odotellaan alkaako vai ei.. mutta vaikka meillä onkin ajatus että tulee kun on tullakseen, niin tietäähän sen että pettyy pahemman kerran.. ja siis tosiaan kun ajatellaan realistisesti että tämä todella on vasta eka kierto.. mutta kun toiveena olisi vauva niin kovasti että ei vaan jaksais jos tärppäämiseen menee kauan, tai mitä jos ei tärppää ollenkaan? apua! tää on hurjaa ajatusten vilinää!
 
Takaisin
Top