seksihalut raskausaikana

tirppana

Jostain jotain jo tietävä
Nappasin idean maaliskuisista.

Eli kokemuksia siitä, onko seksihalut kasvaneet/laimenneet raskauden eri vaiheissa tai seksielämä muuten vain muuttunut.

Juu. Odotan esikoistani. Puolisoni kanssa olemme aina olleet aika laiskoja seksin suhteen. Kerran viikkoon, jos sitäkään. Kaksi viikkoa taukoa on meille aika normaaliakin. Asia on ollut kummallekin yleensä aina ihan ok, korkeintaan minä itse toisinaan vongun, jos saisi vähän useamminkin. Mies itsessään ei ole kovinkaan aktiivinen tekemään aloitteita (eikö ole vähän kummallista? :D)

Alkuraskaudesta ei tehnyt seksiä mieli juuri koskaan, eikä sitä pahemmin jaksettu harrastaakkaan, kun aina oli väsynyt olo. Noin viikon 25 jälkeen alkoi tulla "mahaongelmia" ja "kosteusongelmia". Toisin sanoen, kaikki asennot juilii mahassa, koska maha on tiellä, enkä pysty keskittymään juuri muuhun. Lisäksi joudumme joka kerta käyttämään liukastetta. Itse olen kokenut, että olen rakastajana jotenkin epäonnistunut, kun en kostu enkä pysty muutenkaan erityisesti nauttimaan seksistä. Liian syvät työnnöt juilii kohdun suuta ja yleensä vauveli vielä alkaa juuri silloin jumppailla ja vie kaiken huomioni.
Toisaalta henkisesti haluni ovat kasvaneet hyvinkin suuriksi, mutta fyysisesti en koe olevani kykeneväinen seksiin kumppanin kanssa. Masturbaatio on kylläkin sitäkin miellyttävämpää ja lisääntynyt raskausaikana huimasti! Miestäni ei juuri tunnu haittaavan harventuneet seksikerrat.

Olen lukenut vain pelkkiä ylistyksiä raskausaikaisista hurjista orgasmeista ja nautinnon lisääntymisestä. Olenko tämän asian kanssa aivan  yksin? :(

tirppana: toi sun kirjootus kuulosti NIIN tutulta! Meillä kanssa seksi-elämä näivettyny totaalisesti! Yleensäkin se olen minä joka enemmän haluan, mies ei tee aloitetta (paitsi kännissä)...ja joo se on vähän "outoa"!
Edellises raskaudes oltiin koko ajan vällyjä tuulettamas, tyyliin kolme kertaa päivä, mut nyt saattaa helposti olla kahden-kolmen viikon taukoja!

Ja sit kun tekis mieli, niin halut ei kohtaa tai aika ei ole sopiva pienelle vaaka-mambolle! Arvaahan sen et sit myöhemmin ei tee enää yhtään mieli! Mut yritän olla tästä enempiä stressaamatta, seksille on sit taas joskus myöhemmin enemmän aikaa ja intoa! Ei tää meidän liittoa onneks murenna, päinvastoin:nyt on tullu enemmän keskusteltua asioista (mm.miksi halut EI kohtaa) ja se helpottaa ainakin omaa oloa kummasti! Mulla jää helposti asiat vaivaamaan päätä jollen ota niitä puheeks!

Ja en tiedä onko se seksi sen parempaa näin raskausaikana kuin muulloin. Itse olen kyllä hieman herkempi, mutta niitä kuuluisia multi-orgasmeja ei näy kyllä täällä päin!

Noh.. meillä alkuraskaus meni ihan normaalisti, ja seksi harrastettiin useampana päivänä viikossa. Samoin puoli väli, jonka loppuvaiheessa mamma pakkauksen liukuvoide otettiin käyttöön. Normaalisti kun sellasta en tarvitse, niin eipä sellasta myöskään tullut hommattua. Typerä minä, olis pitänyt muistaa aikaisemmista kerroista [8|]. No tuon liukkarin kanssa hommailtu nyt sitten vaikka mitä [:D]. No me suhtaudutaan muutenkin seksiin melko huumorimielellä, ei mitenkään vakavasti, niin siitä on kyllä ollut apua viimeaikoina. Nyt, viimeisillä viikoilla, seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa, että kyllä tää vatsa vaivaa täälläkin.
Multi-orgasmit mulle tuttuja normaalistikin, eivätkä ne nyt mihinkään ole muuttunut raskauden aikana. Asennot tuottaa joskus vähän hankaluuksia, mutta niin kuin sanoin, huumorilla pärjää. Mulla aina miljoona tyynyä tukemassa ties mitä paikkoja ja aivan ehdoton suosikki, mitä suosittelen muitakin kokeilemaan, on takaapäin sänkynlaitaa vasten. Siis niin, että olet polvillasi lattialla, kädet tukevasti sängyllä ja mies siitä sitten takaapäin pistää menemään [:D]. Mulla toimii [:D][:D]

täällä seksi on kyllä vähentyny nyt raskausaikana..alussa mentiin ihan normaalisti niinku ennenkii useamman kerran viikossa,mut nyt se on sit jääny..toisaalta senkii takia kun oon saikulla ollu suppareitten takia,nii ei oo tehny ihan joka päiv/vko mielikään,kun tavan liikkuminenki aiheuttaa suppareita..[8|]
Me otettiin viime viikolla käyttöön se äippäpakkauksen liukkari,ku tuntu ettei sitä kostu vaikka miten haluttais..Ennen ei tosiaankaan tätä ongelmaa oo ollu,Ei oo tarvinu ku pikkasen pussailla kiihkeemmin nii johan on paikat ollu märkänä[:D][:D] Ja voin tosiaan suositella tota liukkaria,jos tuntuu ettei kostu muuten!![:)][:)]
Mä oon ajatellu näin,ettei tosta seksistä kannata tehdä mitään hirveen suurta ongelmaa,kun sitä läheisyyttä voi olla niin paljon muutakin kun vaan toi ite akti..[:)]

Täällä ei onnistu iltasin ollenkaan, kyllä sen aamua pitää olla jotta seksi onnistuu. Yleensä tääkin sijoittuu niin että on viikonloppu, molemmat sängyssä ja heräillään yhtä aikaa. Se läheisyys toimii muhun kiihottajana, ja ei oo kiire nousta sängystä niin ei tuu mitään paineita ajan käytön kanssa. Ja aamusin olo on kevyempi ja parempi, kun ei oo itteensä kerinny vielä rasittamaan. Eikä aamusin närästä [:D]
Mutta siis ongelma on ollu nimenomaa se että on tosi tosi kuivat paikat vaikka olo olisi kiihottunut tai mies väittää että oon tosi märkä. Olo vaan tuntuu kuivalta. Liukkari ollut siis koko raskauden ajan mukana, ja toisinaan on sitä lisätty myös kesken kaiken kun vaan tuntuu kuivalta.
Kerrat on vähentynyt, ehkä kerran viikkoon. Joskus on tainnut mennä kerran kahteen viikkoon. Oon miehelle aina sanonu ja painottanu, että yrittää miellyttää myös itseänsä. Läheisyyttä meillä on kyllä tullut muussa mielessä lisää, enkä itse kaipaa seksiä tuon useammin mitä mainitsin. Mies kaipaisi useammin, mutta oon sitten auttanu sitä muuten [;)]

Kateellisena lueskelen noita teidän juttuja täällä... Meillä on seksielämä täysin loppunut jo pari kuukautta sitten. Mulla itselläni olis kyllä niitä haluja vaikka joka päivä, mutta sitten noi pahat supistukset on estäneet kaiken seksiin liittyvän. Mua haluttaa ja miestäkin, mutta hän sanoo ettei uskalla ollenkaan. Onneks meillä on läheisyyttä ilman varsinaista aktiakin ja just eilen puhuttiin, että molemmat odottaa innolla sitä ekaa kertaa synnytyksen jälkeen... [:)] Ja ainahan voi käyttää mielikuvitusta. Mutta täällä siis tilanne se, että edellisestä kerrasta on tosiaan aikaa jo pari kuukautta.. [&o]

Täällä ei oo seksihaluja näkyny koko raskausaikana [:D] miehellä kyl haluttaa sitäki enemmän, joten melki joka päivä jotain säädetään, paitsi jos käy kipeetä..enemmän itellä haluttas vaan halia ja pusia jne. mut aina se sit päätyy yhdyntään ku mies ei osaa pysyä housuissaan [:D] Kovasti on käytössä äippäpakkauksen liukkari myös täällä,ku ite oon kuiva ku sahara.[8D]

"Kiva" että jollakin muullakin menee makkarissa yhtä lujaa kuin meillä... Samanlailla ku Tyttö Koollaki, eli hiljasta ollut muutaman kuukauden [:(]. Miestä vähän pelottaa, että jos kuitenkin joku menee pahasti pieleen... Ja kyllä siinä taitaa tämä mun muuttunut ulkonäkökin asiaan vaikuttaa. Ei ole suoraan sanonut, etten niin kovin viehättävältä näytä, mikä on toisaalta erittäin viisasta [;)]. Mutta kuitenkin tiedän etteivät kaikki miehet pidä raskaana olevia naisia mitenkään seksikkäinä. Onneksi kuitenkin haleja ja suukkoja piisaa, eli en nyt niin vastenmielinen sentään ole [:)].
Vielä loppuun miestä lainatakseni "kyllä sitä sitten ehtii kesällä nussimaan", niin ihanan romanttinen [;)]

Yks päivä tuli oikein itku silmään kun mies yritti tosi nätisti tehdä aloitetta, mutta itsellä ei ollut TODELLAKAAN seksi mielessä.. Tuli ihan sellainen pihtari-olo. No - onneksi saatiin juteltua asiasta.
Jos rakastelukerroissa lasketaan, niin eipä tuo seksielämä ole kukoistanut moneen kuukauteen! Mutta toisaalta, sitten kun sattuu se harva kerta, että molempia haluttaa samaan aikaan, niin kyllä se on hyvältä tuntunutkin. Ja henkisesti ollaan lähennetty tosi paljon. Enpä olisi uskonut ennen raskautta, että pystytään juttelemaan niin avoimesti vaikeistakin aiheista.

Mä oon sit ihan erinlainen odottaja....Meillä on kyllä niiiiin hyvä seksielämä nyt!!!!!!!!!!!!!!! Vielä kun itse on herkistynyt raskauden myötä, niin mikäpä se on sen ihanampaa... Jos en muuta hyvää raskausajasta löydä niin seksi!!!!

Meillä mies ei tee aloitetta enää, odottaa että minä teen aloitteen silloin kun haluan. Kun keskustelimme asiasta hän tuumasi ettei halua "painostaa" eikä aina voi tietää millon minä haluaisin tai että jos mulla on vaikka maha kipeenä. Sanoin kyllä että mulle sopii aina ja ett ilmoitan kyllä jos en jostain syystä haluaisikaan mut mut... [:-]

Alkuun seksi oli parempaa kuin aikoihin ja kertojakin oli useampi kuin ennen raskautta. Mut sitte kun maha alkoi kasvaa ja potkuja tuntui mahan päältä, miehelle varmaan kolahti ett siellä oikeesti on joku. Nykyään kerrat on vähentyny yhteen kertaan viikossa vaikka mieli tekis useammin. Viime kerralla oli jo tosi vaikeaa löytää hyvää asentoa kun tuntuu että olen jo niin kankea ja iso ettei oikein mikään tunnu hyvältä ja sit vielä oma tunne siitä, että oon tosi lihava ja ällöttävä ei tee oloa yhtään seksikkäämmäksi.[&:]

Ja jotenkin mua vaivaa sekin että mies ei tee aloitetta kun ajattelen jotenkin et ei se halua mua enää kun oon raskaana. Tunnelmaa latistaa myös se, että kun minä teen sen aloitteen, mulle tulee sellanen olo ett mies hoitaa hommat vaan kun ei halua loukata mua kieltäytymällä.

En tiiä, oon välillä yrittäny asiasta puhuakin mut ukko väittää ettei mikään ole vialla eikä minussa oo mitään vikaa eikä siinä sen enempää. Mutta tunnen mieheni jo niin hyvin ett huomaahan sen jos kaikki ei oo ihan kohillaan. No mutta josko tässä nyt vielä jaksais pari kuukautta niin ehkä sit tosiaan kesällä tilanne taas paranee.[:)]

Ei meilläkään mies aloitteita tee, se taitaa ajatella että kyllä mä sit vinkkasen kun tahon. Se on partiolaispoikia niin aina valmiina [:D]

Yhdyn tohon edelliseen kirjotukseeni kyllä [:D] Rupesin myöhään illalla kuulosteleen itteeni että ei hemmetti, ei närästä, vauva ei kauheesti liiku ja olo on kun pienellä peipposella. Menin sitten kysyy mieheltä kun katteli leffaa että haluaisko se mua nyt heti. Sehän sitten halus heti [:D]

Meillä on seksielämä olosuhteisiin nähden pysyny aika hyvänä. Yhessä vaiheessa meinas olla vähän pahaa mieltä, mutta luulen että se johtui siitä kun en itse ollut oikeen sinut uusien muotojeni kanssa.. Sit kun hyväksyin itse omat uudet pyöreät muotoni niin seksielämäkin heräsi taas uuteen nousuun ja lähes joka ilta peittoja heiluteltiin.. Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan sen verran arat paikat ja iltaisin väsymystä että ei ihan joka ilta jaksa alkaa touhuamaan mut kyllä meillä nyt vähintään 2-3 kertaa viikossa edelleen touhuillaan pedin puolella [:)]

Meikä alkaa ollemaan nimenomaan iltaisin melkosen loppu. Paikat kipeet, väsyttää jne jne.. blaah!! No yleensä en ole ollut mitenkään hirveän aktiivinen aamulla, mutta nyt todennut tuon olevan ainakin täällä se paras aika noihin hommiin.. Ja mikä ettei keskellä päivääkin, jos tulee sopiva tilanne. Onneks ukko painaa vuorohommia [;)][;)]

Tää on kyllä parantunu huimasti, kun vauva on tullu mahasta ulos!
Naurahdin tolle Tyttö Koon kommentille, jokos siellä seuraavaa kesää odotellaan yhtä kuumeisesti [:D]

mohomaha: Noo tuota... [;)] ainakin vielä toistaiseksi halut on pysyneet taivaissa ja kun maha ei ole vielä kasvanut, eikä supistele niin kyllä täällä seksiä harrastetaan antaumuksella [:)] Onnin synnyttyähän meillä alkoi semmonen kauhee seksihurjastelukausi niin monen "kuivan" kuukauden jälkeen, josta sitten tää pikku5 sai alkunsa. Tiedän, että jossain vaiheessa tahti taas hiipuu kun mies aristelee.... joten joo, vastaan että joo, ens kesää odotellessa! [:D][:D][:D]

Takaisin