Noh.. meillä alkuraskaus meni ihan normaalisti, ja seksi harrastettiin useampana päivänä viikossa. Samoin puoli väli, jonka loppuvaiheessa mamma pakkauksen liukuvoide otettiin käyttöön. Normaalisti kun sellasta en tarvitse, niin eipä sellasta myöskään tullut hommattua. Typerä minä, olis pitänyt muistaa aikaisemmista kerroista [8|]. No tuon liukkarin kanssa hommailtu nyt sitten vaikka mitä [:D]. No me suhtaudutaan muutenkin seksiin melko huumorimielellä, ei mitenkään vakavasti, niin siitä on kyllä ollut apua viimeaikoina. Nyt, viimeisillä viikoilla, seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa, että kyllä tää vatsa vaivaa täälläkin.
Multi-orgasmit mulle tuttuja normaalistikin, eivätkä ne nyt mihinkään ole muuttunut raskauden aikana. Asennot tuottaa joskus vähän hankaluuksia, mutta niin kuin sanoin, huumorilla pärjää. Mulla aina miljoona tyynyä tukemassa ties mitä paikkoja ja aivan ehdoton suosikki, mitä suosittelen muitakin kokeilemaan, on takaapäin sänkynlaitaa vasten. Siis niin, että olet polvillasi lattialla, kädet tukevasti sängyllä ja mies siitä sitten takaapäin pistää menemään [:D]. Mulla toimii [:D][:D]