Seksi

Rinkeli

Näppärä viestien naputtelija
Haluisin tästä vähän jutella, kun itsellä on asia pyörinyt mielessä.

Omat tikit on parantunut hyvin ja alapää ei ole enään oikeastaan ollenkaan kipeä...
Miehen kanssa ollaan avoimesti puhuttu asiasta ja hänellä ei kyllä mitenkään kiirettä ole, mutta häntä ei vuotokaan haittaa että olisi valmis vaikka heti.

Se taitaa se kortsun käyttö olla asian ainoa miinus puoli [:D]
 
No meillä tuo aloitettiin varovasti kortsun kanssa jo kolmannella viikolla. Hiemanhan se silloin teki aluksi kipeää...mutta minkäs himoilleen voi:)
Kortsu se tosiaan meilläkin on se miinus ja mulla taitaa tuo alapääkin vähän reagoida siihen kutisemalla....joten jälkitarkastusta ja jotain muuta ehkäisyä odotetaan innolla. Limakalvot on melkosen kuivat eli liukkaria avuks.
Tokihan meillä ei vieläkään kaikki asennot meinaa luonnistua kun tekee välillä kipeää, mutta hyvältä tuntuu ne sopivat asennot:)
 
Nonni. Niinhän siinä kävi että nämä 12 päivää oli tarpeeksi ja päädyttiin illalla makkariin puuhastelemaan! [:D]
Missään vaiheessa ei tehnyt lainkaan kipeää, mutta aluksi tuntui kummalliselta ja sekin hävisi kun pikkusen vaihdoin asentoa.
Himot on mahdottomia tosiaan.[;)]
 
No mä oon edelleen sinkku, eikä tää nyt koske mua kauheesti, mut en vois kuvitellakaan sekstailua vähään aikaan... Kaks viikkoo synnytyksestä, ja hyvä jos pystyy vessassa käynnin jälkeen pyyhkimään kun tikit on niin perkuleen kipeet...
 
Hmm... mun täytyy tunnustaa, että mä en myöskään malttanut kovin kauan odottaa: 6 päivää synnytyksestä sain miehen suostumaan. Miestä niin pelotti että mua sattuu. Mut mä lupasin, että ilmoitan jos tekee kipeää ja muistutin, että sieltä on tullut läpi jotakin aika paljon isompaa kuin hänen vehkeensä [:D].
Mullehan ei tullut tikkejä ja pari pientä limakalvorepeämää/ -naarmua parani 2-3 päivässä.
Olihan se eka kerta aivan upea, kun pystyi taas olemaan kasvokkain, ja kroppa tuntui enemmän omalta kuin pitkään aikaan (vaikka ei tietysti vieläkään tunnu ihan omalta). Ja mua ei kyllä sattunut ollenkaan, mut miestä sattui terskanpäähän... Johtuiko sit kortsusta vai mistä, mut aika hyvät naurut mä sain, kun raukka pelkäsi mun kipujani ja valittelikin itse [:D].

Nyt parin sekstailukerran jälkeen onkin sitten ollut hiljaisempaa, olemme olleet iltaisin niin väsyneitä, että ei vain ole jaksanut innostua. Mut ehkä se väsymys pikkuhiljaa helpottaa, toivottavasti ainakin. Mun himot hyrrää aika lujaa.
 
Mulle tikkejä tuli reilut 50 [8|][8|]
Mutta ne on parantunu niin hyvin vaikkakin pinnasta auennut.
Liukkaria kun laitto niin ei hangannu tikkejä yhtää.

Mutta mies kyllä oli vähä pelokas tosiaa ja ku se tuli mun päälle niin sano että sinä saat laittaa sen sisään minä en uskalla tehä ensi mitää! [:D]
Ja mäki sanoin että sieltä on tullu melko paljon sun vehjettäs isompi möhkäle ulos.[;)]
 
Voiko hormonikierukan laittaa, jos imettää? Tosin itselleni ei enää (iän myötä tullut ongelma) mikään hormoniehkäisy sovi, joten me joudutaan miettimään muuta... Mies olisi valmis vasektomiaan mut mua arveluttaa sen lopullisuus. Nyt täytyy vaan kestää kortsuja.
 
Mua kiinnostaa myös toi hormonikierukka, onks kellään käyttökokemuksia? Kuulostaa suht. helpolta vaihtoehdolta, mulle on kaikki hormoniehkäsyt tähän mennessä sopinu, paitsi nuvaring joka ei jostain syystä pysyny paikoillaan. Hirveesti kiinnostaa se, et onko menkat pysyny poissa? Must viis vuotta ilman menkkoja kuulostaa taivaalta :)
 
Muaki joo kiinnostaa nuo kokemukset ehkäsyjutuista.
Ite syöny aiemmin pillereitä, mut tosiaan kuulostaa niin ihanalta ehkäsy josta ei ite tarviis huolehtia ja se että menkkoja ei juurikaan. [8D]
 
Mä mietiskelin että josko sitä kokeilis minipillereitä taikka sitä kapselia...kun mulle ei yhdistelmäpillerit sovi...Musta tulee Hullu[8D][&:][X(][X(]
Mä en varmaan ees uskalla kierukkaa laittaa kun muistan niin elävästi kuinka mun oma äiti oli ihan tuhottoman kipeä siitä kierukasta ja se oli lopulta poistettava kokonaan.
 
täähä on oikee hupikamava :D siis hupikanava!!

Itel ollu paikat niin hellänä et istumine on edellee hankalaa edes istua;tulee paineentuntua niin voimakkaasti et alkaa särkee. Tikit myös kiristää ja kutiaa ja sit mul on sellane kiva palkeenkieliki viel tuol ni tuntuu etten seuraavaan puolivuosisataan uskalla törkkiä tonne mitää.

[;)]
 
tinztinz: En haluu pelotella, mut oon tullu kaks kertaa raskaaks minipillereiden aikana, vaikka oon ihan säännöllisesti syöny. Ja ku netistä googlettelee ni vastaavia tarinoita kuuluu aika paljon...
 
Meillä harrastettiin seksiä ku oli kulunu 2 viikkoa synnytyksestä. Ehkäisy kans vähä mietityttää... Kumpikaan ei tykkää sählätä kortsun kans [&:]
 
Seksiä ei ole vielä tullut harrastettua, mutta luulen asian muuttuvan nyt, kun jälkivuoto loppui eilen. Jipii!

Ja eipähän tartte hirveästi miettiä ehkäisyä, kun lapsikin alulle saatettiin hoidoilla. Ajateltiin kuitenkin olla liikaa uhmaamatta huonoa karmaa ja käytetään kortsua ovulaation aikoihin sitten, kun tuo normikierto palaa :)
 
Meillä taisi olla kanssa kolme viikkoa synnytksen jälkeen. Ei ollut erikoista. Kokeiltiin myöhemmin uudestaan ja nyt seksi on aivan niin kuin aikaisemmin.
 
Meillä ei vielä olla kokeiltu, mut vois vaikka pikkuhiljaa alkaa kokeilemaan [:D]

Sormustin, mulla on ollut hormoonikierukka ja tykkäsin tosipaljon...ei ollut koko 5v. menkkoja ollenkaan ja muutenkin niin vaivaton, En niitä kortsuja voi oikeen käyttää kun tulee kauhee ihottuma alakertaan.
Suosittelen kovasti jos vaan mahdollista.
 
Eipä olla kokeiltu seksiä vastahan täsä pojan pukkas maailmaan 11päivää sitten,,himot kyl hyrrää vähäsen[:D]
Mulla oli ennen raskautta ehkäsyrengas nuvaring,tykkäsin tosi paljon ja ei tarvi popsia pillereitä jotka mulle ei ees sovi,suosittelen![:)]
 
Samovaari miten toi ehkäsyrengas pysyy paikallaan? Onko vaaraa että irtoaa kovin helposti?
 
Carinat,käytin monta vuotta enkä kyllä muista että olis tippunut kertaakaan ja äkkiäkös tuon takasin laittaa!eikä sen teho nyt heti lakkaa jos on pienen ajan poissa paikoiltaan,musta se oli tosi kätevä ja muistaakseni aika vähähormooninen[:D]
lisätietoa täältä http://www.ehkaisy.com/Contraceptivechoices/Monthly/index.asp
 
Takaisin
Top