Seksi nyt?

kariina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mie ny siirsin nämä omaan ketjuun, kun HK sitä tuossa jo vinkkasi ja on aikaa värkätä. Tai ei jaksa alkaa tekemään mitä pitäis niin keksin kaikkea muuta tekemistä..

ALKUPERÄINEN: HK

ALKUPERÄINEN: pepi

Mä en oo huomannut onko täällä ollut Seksi keskusteluja aiemmin?? Mutta aion nyt kysyä muilta mammoilta, onko seksielämä muuttunut millä tavalla? Meillä on vähentynyt ihan hirveesti, eikä oikein kumpikaan tiedä miksi. Toki siis nyt jo hyvän asennon löytäminen pelkkään nukkumiseenkin tuntuu vaikealta. Tosin oon huomannut, että jos pystyy unohtamaan ees vähän, että tuo maha on tiellä ja ottaa vastaan, niin johan sujuu ;) Eilen onnistuin, ja tuntui hommailun jälkeen, että "apua, missä mun maha on?" Piti vilkaista kylppärissä peilistä, kun menin pesulle, että onhan vauva tallella :D :D
ja mihinpä se olis kadonnut :) Ehkä juuri tuo turha varominen ja stressaaminen haittaa eniten suoritusta :)
Tämmösiä mä mietiskelen täällä :D :D


Heh, täähän olis varmaan melkein oman ketjun arvoinen aihe Meillä on ainakin toistaiseksi (rv 29+1) säilynyt seksielämä suunnileen samanlaisena kuin ennenkin. Esikoinen kun on tuloillaan ja ollaan vielä ihan kahdestaan, niin ollaan ainakin vapaita touhuilemaan just sillon kun itsestä siltä tuntuu. Mulla on ollut tosi "helppo" raskaus, eli en oo oikeastaan kärsinyt mistään vaivoista, mutta tietysti tässä vaiheessa masulla on jo sen verran kokoa että asennoista ne ihan perinteisimmät ei ole enää vähään aikaan onnistuneet. Onneksi omat uudet lempparit on löytyneet, joten laadusta ei ole tarvinut tinkiä

Kun maha alkoi kasvamaan, niin mies muuttui hetkeksi vähän liiankin varovaiseksi. Eli hän keskittyi niin kovasti varomaan ettei vain satuttaisi minua ja vauvaa, että se häiritsi jo keskittymistä siihen itse asiaan Juteltiin tästä sit niin, että hän uskalsi taas luottaa siihen että minä kyllä sanon jos tuntuu pahalta, eikä tarvitse varoa yhtään ylimääräistä.

Itsellä ei halut ole mihinkään vähentyneet (varsinkin alkuvaiheessa tuntui jopa lisääntyvän), mutta täytyy kyllä myöntää että yksi sellanen "pieni" tunnelman latistaja on: jos tunnen oikein selvästi vauvan liikkeet kesken seksitouhujen, niin lähtee kyllä ajatus harhailemaan ja on tosi vaikea virittäytyä uudelleen tunnelmaan.


ALKUPERÄINEN: Anna Elina


Meillä seksielämä on pysynyt suht samanlaisena. Ongelmana on se et olen jo ennen raskautta ollut paljon halukkaampi osapuoli niin nyt ku on raskaana ja hormoonit on katossa niin voisin harrastaa seksiä koko ajan . Mutta iltaisin olen välillä aika väsynyt ja silloin kolottaa joka paikkaa niin vaikka haluja ois niin ei meinaa enää kyetä. Onhan tuo maha kyllä vähän tiellä ja ei enää taivu niin akropaattisiin asentoihin ku joskus.

Meillä tuntuu et vauva rupee eniten potkimaan kesken "alkulämmittelyjen" ja sit jälkeen päin.


ALKUPERÄINEN: Yppy


Seksielämä on täällä päin ihan kuollutta, tai ainakin melkein. Ei olla ikinä oltu kamalan aktiivisia, paitsi joskus yli 5 v sitten rakkauden alkuhuumassa. Itse en koskaan oo ollu tällä rintamalla kovin aktiivinen ja eikä mieskään ole enää mikään kiimainen nuori jätkä, vaan tasainen ja rauhallinen keski-ikäinen . Sitten vielä meidän vuorokausirytmit on niin erilaiset, että kun toista haluttaa, toista nukuttaa. Ei oikein osu halut kohdalleen, kalenterin kanssa pitäis sopia että sais jotain aikaiseksi.

Raskauden myötä mies on vielä muuttunut hirvittävän varovaiseksi ja hän on jopa myöntänyt, ettei pysty keskittymään ja nauttimaan niin paljoa, kun pelkää satuttavansa mua tai vauvaa. Hänestä tuntuu myös jotenkin nololta mennä tökkimään "vauvan kotiin" ja häiritä tyttöä - mitä se pieni siellä toisella puolella mahtaakaan ajatella?  Oon kyllä yrittäny sanoa, että tuskin se lasta häiritsee ja sanon kyllä, jos alkaa tuntua epämiellyttävältä. Teoriassa mies tietää, että seksi raskausaikana on ok, silti hän ei voi huolilleen ja tunteilleen mitään. Ja kun mä olen pyöristynyt tällaiseksi palloksikin... En taida olla hänen silmissään enää niin viehättävä kuin aiemmin, hän kun on sellaisten laiheliinien perään . Veikkaan myös että meidän uudet roolit sekoittavat häntä. Mun pyöristyvät muodot muistuttaa häntä siitä, että musta on tulossa äiti, ja sopiiko nyt äiti-ihmisen kanssa maata? Ehkä hänestä tuntuu kuin olisi sängyssä äitinsä kanssa tai jotain. Musta tuntuu pahalta, kun en enää olekaan haluttava.

Hellyyttä on jatkuvasti kyllä, halaillaan, suukotellaan, pidetään kädestä kiinni. Ja useimmiten se riittääkin . Joku psykologi onkin sanonut, että parisuhde kestää ilman seksiäkin, mutta ei ilman kosketusta ja läheisyyttä.


ALKUPERÄINEN: Pumpuli82


Yppy; meillä myös vastaava tilanne. Seksiä ei tosin ole koskaan ollut 3x viikossa joten tämä määrä mitä tällä hetkellä on, tuntuu TOSI utopistiselta! Mutta mehän kävimme ns. seksikeskustelut mieheni kanssa ja halusin vain selvittää tilannetta hänen näkökulmasta ja omastani. Täytyy nimittäin myöntää, etten osaa olla mahani kanssa mitenkään houkutteleva () tai muutenkaan innokas vaikka halut tallella onkin. Enemissä määrin tosin halut kasvaneet. Mutta sehän johtuu vain vähäisistä kerroista.

Miehen kanssa keskustelu auttoi tosi paljon itseäni ja päätimmekin ettei asia saa painaa kummankaan mieltä vaan ajan kanssa pääsemme taas takaisin niihin helliin hetkiin kuin ennen raskauttakin. Itseäni varmaan enimäkseen tämä seksittömyys "pelotti", koska aina puhutaan siitä, ettei mies kestä viikkoakaan ilman ja näin jo kauhukuvia mielessäni siitä, miten hän on pettämässä minua toisen kanssa...mutta, koska luottamus on 110% niin keskustelu oli todella todella suotavaa. Ja tästä on nyt 2 viikkoa aikaa kun kävimme asiaa läpi.
Sanoin hänelle suoraan siitä, etten pidä itseäni kovinkaan haluttavana ison pyöreän mahani kanssa ja eipä sillä, tarvitseeko minun nyt yrittää ollakaan mitään muuta kuin odottava äiti? Tietenkin mieheni yritti vakuutella minun olevan kaunis ja ihana pömpön mahani kanssa, mutta koska väliin kuitenkin puskee sana "äiti", ei se himoja varmastikaan kasvata . Tämän asian pohtiminen ja murehtiminen kannattaakin jättää toiseen arvoon, koska sitä miettiessä ja ihmetellessä, ei varmaan saa mieli rauhaa joka taas alkaa näkymään molempien toiminnassa kartella koko juttua.

Kyllä minä saan tällä hetkellä suuremmat kiksit siitä että mieheni hieroo jalkojani ja annamme toisenlaista fyysistä kosketusta Tärkeintä on kuitenkin se, että molemmat ymmärtää toistensa ajatukset. Itse menin siihen lankaan, että yritin ajatella vain mitä mieheni ajattelee minusta tällaisena pallukkana

Mutta totuus on kohdattava; läheisyyttä opittava antamaan erilailla (ja se on rikasta oppimista), sillä myös vauvan syntymän jälkeen yhteiset ajat vähenevät entisestään ja stressi kasvaa. Hyvä puoli on kuitenkin siinä, ettei meitä ole ikuiseksi ajaksi tuomittu olemaan ilman seksiä!
 
Meillä on vähentynyt alle puoleen seksi siitä mitä oli ennen ja alkuraskaudesta. Mahan kasvun alkuvaiheessa mies alkoi arastelemaan ja pelkäämään satuttavansa/litistävänsä ipanan. Sanottuani, että sanon sitten, kun ei tunnu hyvältä, hän alkoi varomaan vähempi. Mahan kasvettua isommaksi minusta alkoi tuntumaan, että en ole yhtä haluttava kuin ennen ja kankeakin vielä. Pikkuhiljlaa minulla alkoi limakalvot kuivumaan, vaikutti taas vähentävästi seksihaluihin. Liukuvoiteiden ja Ceridalin lipolotionin avulla mennään nyt.[:)] Koska seksi ei kuitenkaan tunnu minusta niin hyvältä kuin ennen[:(] ja mieskin tietää/huomaa sen, on se vähentynyt nykyiseen. Halut on tallella kummallakin, mutta kun aina jää jotenkin vailinaiseksi niin ei innosta. Välillä sitten pidän miestä hyvänä muuten..[;)] Pumpuli82n tavoin näin painajaisia siitä, että mies ei kestä vaan hakee seksin sieltä mistä saa. Onneksi vain tosi huonoina hetkinä. Juteltiin asiasta ja hän sanoi kestävänsä tämän loppu ajan.[:D] Kumpikin odottelee nyt aikaa jolloin maha ei ole tiellä ja minä aikaa jolloin hormonit on palautunut lähelle sitä kuin ne oli ennen raskautta..
 
Meillä meni niin just mun "tuurin" mukasesti [:D] Alkuajat arasteltiin kumpikin vaikka olinkin lukenut että siitä ei haittaa sikiölle ole. Noh, sitten päätin että nyt mie pyyvän lääkäriäni ens visiitillä näyttämään meille kummallekin jostain kuvasta vaikka että kuinka suojattuna sikiö on ja kuinka huolettomasti voimme harrastaa seksiä kuten ennenkin. Mullakin oli halut vaan kasvaneet mutta kaipasin mielenrauhaa. Noh, seuraava lekurikäynti tuli ja tarkastuksen ja tärkeämpien asioiden jälkeen minä posket punasena kakistelin kysyä " Tohtori, minä sitä vaan mietin että josko te voisitte kertoa tuosta seksistä raskausaikana..." Tohtori tyssäs mun kysymyksen siihen ja oli ku liikennepoliisi stop-merkin kanssa: "Ei, ehdottomasti EI SEKSIÄ!" Minä aloin nauramaan kun luulin että lääkäri vitsailee! Vaan ei... Se oli se käyntikerta kun mun istukan todettiin olevan niin alhaalla että mun piti varoa kaikenlaisia puuhia, ja tohtori sano että sinne ei nyt yhtään saa mennä "takomaan" [:D]

Seuraavalla käyntikerralla sitten iloksemme todettiin että istukkani olikin noussut! Olin niin iloissani tästä tiedosta että unohdin kysyä seksistä. Lisäksi lääkärilläni oli silloin hyvin huono päivä, joten parein etten muistanutkaan [;)] Siinä sitten klinikan respassa maksaessani käyntiämme juttelin hyvän ystäväni kanssa joka siellä on töissä. Kun täällä ei kukaan suomea ymmärrä niin voitiin vapaasti kälättää vaikka mitä, ja kaverinihan heti kysyikin että "Kysyitkö että nytkö te sitten voitte taas... juu nou?" [;)] Minä parahdin että voi hitto ku unohin kysyä. Kaverini sano että hän voi kysästä lääkäriltä myöhemmin mun puolesta, sitten kun lääkäri on paremmalla tuulella. Lääkäri olikin paremmalla tuulella vasta seuraavana päivänä, silloin kun ei ollut lainkaan työpaikallaan [:D] mutta sattui soittamaan ystävälleni töihin ja samalla ystäväni sitten arasti kysäisi "Tohtori, ystäväni joka eilen kävi vastaanotollanne, ja jonka istukan totesitte nyt olevan paremmassa paikassa, niin tämä ystäväni unohti kysyä josko seksi..." Ja taas se saakelin lekuri huus puhelimeen liikennepoliisina oikein kiroillen että "Ei JUMALAUTA SEKSIÄ!" [:D] [:D]

Niin että hiljasta on. [:D] [:D] Ja lisäks mulla on varmaan jonku seksihullun maine nyt ton lekurin silmissä [&:]

Uudet muotonikaan eivät tahtia haittaisi, minusta kun pyöristymiseni on loppujen lopuksi aika kaunista. Varsinkin tuota mahaani katselen ihaillen, enkä siis tunne olevani ruma. Kääntyminenkin on niin vaikeaa etten edes näe ite noita uusia kamalia raskausarpiani [:D] Ja koska olen vastarannankiiski niin haluan entistä enemmän kaikkea sellaista mikä on kielletty [;)] Mutta nyt ei auta muu ku oottaa että saadaan tyttö ulos tähän maailmaan, parannutaan hetkinen ja SITTEN! [;)] Sitten voitas yrittää saada alkuun vaikka poikavauva [:D]
 
Meillä molemmat nautti seksistä alkuraskauden aikana. Ihan vähän aikaa sitten meillä alkoi ns. kuiva kausi. Ei kummankaan enää oikein tee mieli ja mitä harvemmin sitä saa niin sitä ihanammalta se tuntuu. [;)]
 
Moikka,

hyvä että tästä perustettiin ketju. Vähentynyt täälläkin TOSI paljon. Minä en ole yhtään innostunut. Eikä oikein mieskään, kun ahdistaa ajatus että vauva siellä nyt kuulee ja tuntee ja on jotenkin mukana koko ajan. Asiaa ei parantanut se että yhden kerran kun tuossa 'testailtiin', niin vauva alko potkia miestä mahaan. Siinähän se olikin sitten taas pitkäks aikaa. "Huomasitko nyt, ei se yhtään tykkää.." :'D

No minä en sen takia kai ole innostunut että en todellakaan tunne oloani mitenkään seksikkääksi. Enkä halua olla alasti. Ja oon sitten ihan vaivaantunut kun OLEN alasti, en voi ajatella mitään muuta kun että "voi jeesus miten koomiselta mahdan näyttää".

Sen lisäksi tuo kuivuminen ahistaa, ei auta yhtään tohon koomiseen tunteeseen se liukkarin kanssa läträäminen. Ja sitten kun ei voi olla oikein missään asennossa ja "au, nyt tuntuu huonolta" ja "supistaa, ei pysty jatkamaan" ja BLAAH, ei seksin harrastamisen pitäis olla niin pirun hirveen työn takana. Ei jaksa alkaa ees yrittää.

No, seuraan kyllä tätä ketjua mielenkiinnolla jos tulis vaikka loistavia vinkkejä ;)
 
Mikä seksi?! Vähentynyt on paljon, ei oikein ole sopivaa asentoa jossa sitä vois edes ajatellakaan. Kun joka paikkaan sattuu ja sitten jos harrastetaan niin sitten supistaa!!
Täytyy kyl sanoa et jos on hyvä päivä ollu ja saanu levätä niin vähän tekis mieli, mut sitten mies ei yhtään innostu, eikä tällä mahalla TODELLAKAAN tunnu yhtään seksikkäältä keikailla alasti?! Kääk![:D]
Eikä oikein mahdu muihin vaatteisiin kuin isoihin T-paitoihin tai yöpaitoihin, jotka eivä mitenkään haluja herätä.
Mutta onneks meillä kuitenkin halaillaan ja pussaillaan ja pidetään muuten lähellä, vaikka onkin noita isompia lapsia jo 3. [;)] Ne kun saa nukkumaan illalla niin on hyvä käpertyä toisen kainaloon hakemaan kosketusta.

Tässä vaiheessa sekin on riittävää (rv 29+4).
 
Samma här!! Vähentyny on ja huimasti. Oisko ollu nyt joku kolmisen viikkoa taukoa ja yritettiin, niin eihän siitä mitään tullu. Ensin supisteli ja sitten vauva alkoi ensin puskemaan ja sitten potkimaan hurjasti. Ja lopuksi mulle tuli huono olo ihan vaan sinnikkäästä yrittämisestä, kun hoin mielessäni, että: Pakko onnistua, pakko onnistua. (Pöljä minä!!![:D]) Asentokaan ei varmaan ollu paras mahdollinen. Nauramiseksihan se loppuen lopuksi meni. Että se siitä yrityksestä.

Muuten kyllä hellyyttä jaellaan riittävästi puolin ja toisin. En uskokaan, että miehelleni seksin saaminen on niin tärkeää, että sitä pitää muualta mennä hakemaan, kun oma vaimo ei pysty. Luottamus on onneksi luja.
 
Heissan mammaset!

Onpa ikävä kuulla että niin monella alkaa jo petipuuhat olla hankaloituneet [&:] Enpä ollut tajunnutkaan miten onnekkaita ollaan kun on vieläkin saanut jatkaa miekkosen kanssa peuhaamista... Täytyy siis nauttia kun vielä voi! Ja toivottavasti teillä muillakin on keksitty sopivat tavat pitää toisenne tyytyväisinä, vaikkei varsinainen penetraatio onnistuisikaan. Onhan noita keinoja monia [;)]

Tosi moni tuntuisi jotenkin pitävän omaa pyöristynyttä ulkomuotoaan vähemmän seksikkäänä kuin ennen, ja kyllä itselläkin on välillä melkoinen möhömahaolo. Ainakin oma mies tuntuu kuitenkin kovastikin tykkäävän tästä(kin) ruumiinmuodosta, ja ehkä siinä sit on jotain primitiivisellä tasolla esteettistä (hedelmällinen olomuoto on biologisesti kiihottavaa ja plaaplaaplaa). En tiedä, mitähän mä nyt oikein jorisen... ? [:-] Taitaa huomata että olen tänään herännyt jo puoli viiden aikoihin, enkä enää saanut unta [:D]


ALKUPERÄINEN: Mipu76
En uskokaan, että miehelleni seksin saaminen on niin tärkeää, että sitä pitää muualta mennä hakemaan, kun oma vaimo ei pysty. Luottamus on onneksi luja.


Tähän piti vielä sanoa, että minä olin "entisessä elämässäni" 10 vuotta yhdessä miehen kanssa, joka ennätti noiden vuosien aikana pettää minua kai ainakin 9 eri naisen kanssa (tämä paljastui mulle vasta eron jälkeen, mutta onneksi edes silloin). Uskaltaisin väittää että pettämisellä ei loppujen lopuksi ole MITÄÄN tekemistä sen petetyn osapuolen kanssa, vaan kyse on nimenomaan pettäjästä. Eli uskon että jos toisella on tarvetta pettää, niin silloin mikään mitä teet tai jätät tekemättä tai olet tai et ole (siis esim. raskaana), ei voi häntä tässä loppujen lopuksi estää. Siksi kannattaa vain luottaa omiin valintoihinsa (teillä ja meillä on kaikilla just oikeat kumppanit rinnallamme nyt!) ja olla murehtimatta.

Aurinkoista päivänjatkoa arvon leidit! Heräis nyt toi ukko jo unilta niin sais muutakin seuraa kun kissat.... prkl.
 
ALKUPERÄINEN: HK

Tosi moni tuntuisi jotenkin pitävän omaa pyöristynyttä ulkomuotoaan vähemmän seksikkäänä kuin ennen, ja kyllä itselläkin on välillä melkoinen möhömahaolo. Ainakin oma mies tuntuu kuitenkin kovastikin tykkäävän tästä(kin) ruumiinmuodosta, ja ehkä siinä sit on jotain primitiivisellä tasolla esteettistä (hedelmällinen olomuoto on biologisesti kiihottavaa ja plaaplaaplaa). En tiedä, mitähän mä nyt oikein jorisen... ? [:-] Taitaa huomata että olen tänään herännyt jo puoli viiden aikoihin, enkä enää saanut unta [:D]


ALKUPERÄINEN: Mipu76
En uskokaan, että miehelleni seksin saaminen on niin tärkeää, että sitä pitää muualta mennä hakemaan, kun oma vaimo ei pysty. Luottamus on onneksi luja.




Miun täytyy sanoa, että en pidä itseäni mitenkään kiihottavana/haluja herättävänä, mutta olen pikku hiljaa alkanut uskomaan, että totta miussa jotain haluttavaa on. Miehen puheiden ( ja näenhän sen itsekkin[;)]) seurauksena. Meillä siis aikanaan vilkaskin petielämä ja nyt on vaan vähentynyt (paitsi se kainalossa kiehnäämine ja muutenkin lähellä oleminen, niitä mie olen jotenkin tarvinnu enempikin kuin normaalisti[:)]) ja mulla tuntemukset laimentunut niin, että välillä tosi huonona hetkenä sitä jo kuvitteli kaiken näköistä siitä, ettei riitä toiselle.. Olin silloin työputkea tekemässä omalla kämpällä ja mies tieten kotonaan. Siellä yksikseen on aina välillä vähän turhankin hyvä alkaa kehittään kriisiä varsinki nyt, kun on enempi kuiten heitelly mielialat kuin aiemmin.[8|] Meillä siis vielä toukokuun loppuun on eri osoitteet virallisesti ja jotain 80km väliä. Neuvolassakin täti jo kyseli, että miten meinaatte sitte asua, kun lapsi on syntynyt...[:D]
 
Onkohan se tämä meidän puheenaihe vain ero miehestä, kun on saanut mut näin sekaisin? Oon viime öinä nähny älyttömän villejä unia mun miehestä. Tänään kun hän tuli nettiin, hän näytti mun mielestä maailman komeimmalta ja seksikkäimmältä mieheltä. Oli mukava kirjoitella ja jutella hänelle tuhmia, kun kukaan muu hänen ympärillään ei ymmärrä suomea. Raukka meni ihan noloksi! [:D] Ikävä kyllä nettiyhteydet ei oikein pelanneet ja juttelu jäi lyhyeen [>:] Enää neljä päivää ja näen hänet! Saa nähdä jätänkö miesraukkaa silloin ollenkaan rauhaan, taidan imeä kaikki mehut irti [;)] Pieni pakollinen erossa olo silloin tällöin kyllä virkistää suhdetta ja lisää haluja [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Yppy
Tänään kun hän tuli nettiin, hän näytti mun mielestä maailman komeimmalta ja seksikkäimmältä mieheltä.


Tuohon liittyen pakko kertoo, tänään oltiin miehen kanssa keskustassa ja lähettiin sitten eri suuntiin kävelemään. No minä sitten vähän matkan päässä käännyin katsomaan taakse ja bongasin risteyksessä ÄLYTTÖMÄN KOMEAN miehen, olin ihan grrr, mikäs se siellä! ...ja sitten tajusin että hitto, mähän oon naimisissa tuon kanssa[:D][:D][:D][:D] Näppärää kun mikä.
 
Itsekin huomaan oman mieheni jotenkin erityisen seksikkäänä. Välillä saatan tuijottaa häntä ja miettiä et ompa hän komea  [:D].

Meillä nyt aina on ollut se että olen olut seksin suhteen se halukkaampi osapuoli. Mutta mieheni sanoi yksi ilta et haluaa pitää kiinni näistä hellistä hetkistä (siis tietysti tilanteen mukaan) myös vauvan synnyttyä. On jotenkin enemmän hellinyt minua ja mahaani viime viikkoina.
 
Takaisin
Top