Seksi ja raskaus

Kyfi6567340

Silmät suurina ihmettelijä
Minkälaisia kokemuksia muilla on raskausajasta ja sen aikaisesta seksielämästä?
Meillä mies ei halua seksiä kun ajatus siitä "mukana olevasta" lapsesta häiritsee... Toisaalta pitää varmaan vaan koittaa ymmärtää, mutta toisaalta taas itselle kamalaa olla se 9kk ilman seksiä kun mieli tekisi! Nyt jos koskaan tarvis toista ja huomiota, mutta mies ei vaan tunnu ymmärtävän asiaa. Pelottaa vähän parisuhteen kannalta tilanne...

Esikoisesta oli seksiä ja ois ollu tässäkin. Jos ei ois tullu yhdyntäkieltoa etisen takia 20+ viikolla, että semmoista. Kyllä sitä ois kaivannut, mutta minkäs teet.

31+3

Voimia aloittajalle, tilanne on varsin ikävä. :/ Eihän miehen tunteille mitään voi. Onneksi sentään mies voi antaa läheisyyttä muuten vaikkei se seksiä ihan korvaakaan. En tiedä, mutta ehkä mies voisi unohtaa asian, jos olisitte lähekkäin ja saisit hänet hiljalleen lämmiteltyä? Lähekkäin olo ja esim suukottelu voi joskus olla sytyttävämpää kuin suorempi toiminta. ;)

Meillä ei ollut seksiä vissiin kertaakaan koko raskausaikana, mutta ei siitä sen kummempaa kriisiä suhteeseen tullut. Nyt lapsen syntymästä on kulunut puolisen vuotta ja oma toipuminen on ollut hidasta. Muutaman kerran ollaan kokeiltu yhdyntää, mutta eihän se tietenkään niin mutkatonta ole kun on henkisesti ja fyysisesti muuttunut. En silti epäile, että parisuhteemme olisi huonommissa kantimissa tästä huolimatta. Nyt on tällainen elämäntilanne. Noita Vargynjan ehdottamia juttuja ainakin voisi sopivan hetken tullen kokeilla!

Mä juttelin asiasta miehen kans ihan alkuun kun mun kuopus on miehelle eka. Kun plussasin ja oli eka kerta seksiä niin halusin eka puhua asiasta ja kysellä miltä tuntuu. Aika ajoin kun vartalo muuttui niin juteltiin uudelleen. Mies kertoi avoimesti peloistaan et menee kesken mut puhuminen auttoi. Kerran halusin itse vain halia kun oli sen verran huono olo, muuten oli seksiä 2-4 kertaa viikossa :) Ja synnytyksestä meni kuukausi kun ekan kerran koitettiin. Mies sanoi eka että ei ainakaan kahteen kuukauteen mutta niin sen halut muuttui ja kuukauden jälkeen sit vähitellen :)

Meillä myös oli miehellä raskauden alussa halut vähissä, häntä jännitti ja stressasi koko homma. Lisäksi tuskin olin kovin hekumallinen, kun mies oli monta kertaa nähnyt ja joutunut siivoamaan oksennukseni, totaalinen turn Off :D juteltiin asiasta ja sovittiin, että kaksi kertaa viikossa meillä on läheisyyspäivä, jolloin varataan aikaa lähellä oloon ja että sen ei tarvitse päätyä seksiin. Se helpotti, kun mies ei pelännyt jokaisen pusuttelun päätyvän seksin aneluun. Viikkojen vierähtäessä seksiä tuli paljon kehiin, miehen halut heräsivät taas.

Aika ja jutteleminen auttavat (:

Takaisin