Se tutti...

Heli1

Oman äänensä löytänyt
Nyt kiinnostaisi kuulla teidän tutin käytöstä.

Minulla on 7kk poika Oscar ja ainakin minusta tuntuu että hänellä on tutti suussa 24/7 ja luoja auta millanen huuto siitä tulee kun tutti ei olekaan hänen näköpiirissään. Olen kuullut kaikenlaisista purentavioista ja leukaongelmista.

Onko tutti teillä ollut ongelma, mihin ikään asti olette käyttäneet tuttia ja miten olette vieroittaneet lapsenne tutista??

Kertokaa ihmeessä kaikille kiinnostuneille!
 
Meillä tutti on ollut aina vaan unikaverina, vaunukaverina tai autokaverina ja vieroitus on ollut itseasiassa tosi helppoa. Itse olen aina ollut sitä mieltä ettei sitä tuttia kande tarjoilla ihan 24/7.....

Meillä jäi ensin vaunututti muistaakseni vähän kuin itsestään (~10kk), neiti ei hoksannut sitä kysellä joinain kertoina ja en tietenkään antanut ja siitä se pikkuhiljaa unohtui..... Nyt on vierotettu unitutista viidettä yötä (~1v2kk) ja suht iisiä on ollut, en vaan ole antanut sitä päikkäreillä tai illalla unimaidon jälkeen ja piste. Muutamat kiukkupyörimiset on tullut mutta ei mitään kummempaa eikä mitään monen minuutin show'ta. Neljäntenä (viime) yönä neiti valvoi 6h, itki ja kiukutteli siitä noin puolet mutta en usko että tutti oli syynä. Aamulla oli nuhanenä :/ Tänään ekaa kertaa uuvahti päikkäreille ilman minkäännäköistä nokan koputusta =) Jei! Kyllä se tästä. Autossa annan tuttia vielä jos matkaan kahdestaan lapsen kanssa... hän kun ei ole maailman ihanin matkakaveri ellei ole uniaika! Siitäkin toivottavasti päästään pian. Mun mielestä on parempi mitä aikaisemmin siitä tutista pääsee, tai ainakin vähemmälle käytölle :) Ole vaan tiukkana sen suhteen, Oscar on niin nuori vielä että oppii varmaankin ainoastaan hätävara tuttiin.
 
Takaisin
Top