Se tunne kun...

MariQ

Sukkela juttelija
tekis mieli vaan karjua että pers*** **ttu ja p**kan he***tti ja sitä rataa, ja tietää, että mitkään kirjaimet maailmassa ei auta, vaan itse pitää taistella tuulimyllyjä vastaan.

1. muutto stressaa (paikkakunnan vaihto)
2.porukat nillittää muutosta
3. teinin ensirakkaus johti eroon
4.esikoisen pinna päätti katketa odotteluun
5. tuhat muuta syytä joista vois ottaa hermoo jos viitsis ...

Ihan turhaa.

Rageen täällä keskenäni tietokoneen ääressä ja raivoan pääni sisällä miten turhasta taas ihmiset viittii nillittää ja ottaa ongelmaa.
PIIIIIIIIIIPPPPPPPP.
kiitos ja anteeksi.
 
En ihmettele yhtään, jos sinua ärsyttää tai hermostuttaa, sillä tosiaan sinulla on paljon asioita, joiden takia sulla on oikeus ees vähän karjua. Toivottavasti tilanteesi helpottuu pian ( vaikka helppohan se on minun täältä näinkin sanoa) , mutta asioilla on tapana aina järjestyä. :happy: Ja toi on kyllä niin totta mitä sanoit, että jotkut ihmiset jaksaa valittaa ihan turhasta välillä ja sekös minuakin myös itteäni ärsyttää..

Tsemppiä sulle kuitenkin kovasti! :)
 
Kiitti Sohwia, helpotti jo huomattavasti kun sai jakaa tällaisia "ilouutisia" muillekkin :facepalm::3some heh.

(eilen nää asiat oli jo ihan fine, paitsi toi muiden nillitys :mad:)

Mun ärsytykset tulee ja menee, mutta se mikä oikeasti on nyt viimeisten viikkojen aikana todella noussut esiin ja kummastuttanut ja suututtanut todella, on se, miksi oletusarvo ihmisillä on, kun tehdään muutoksia elämään, että se vanhasta irtaantuminen johtais aina huonompaan. Joo, tiedän, että vanhasta luopuminen ja uuden aloittaminen tarkoittaa uudelleen rakennusta oikeastaan kaikissa jutuissa, mutta siis, eikö muka muualla voi onnistu, kuin juuri tässä pisteessä, juuri tässä paikassa???

Eilen hain perheneuvolasta lapsen yhteenvedon, ja jouduin oikein perustelemaan sitä, etten aio maalailla piruja taikka epäonnistumisia tämän muutoksen ylle, vaan pidän oletusarvona, että saan kaikki hoidettua mitä tarvimme, ja että aiomme olla ihan fine näiden muutosten suhteen.

Et ihmisten pitäis pääsääntöisesti ajatella valoisasti ja valoisaa puolta, eikä kutsua sitä negaa elämäänsä sellaisilla ajatuksilla!
 
Joo se yleensä helpottaa edes vähän, jos saa jollekin/ jonnekin purkaa pahaa oloansa. :)

Se on varmaan monella se, että saattavat olla sinulle jopa ehkä vähän kateellisia, kun sinä uskallat tehdä muutoksia omaan elämääsi. Tai niin monessakin tapauksessa on ainakin minun lähipiirissä ollut kyse, että moni valittaa omaa elämäänsä, mutta eivät ole todellisuudessa valmiita tekemään minkäänlaisia muutoksia ja sitten kummastelevat ja valittavat, jos joku toinen tekee isoja muutoksia elämässään.. Ja tuo on varmasti monella ehkä olettamuksena, että jos tekee ison muutoksen elämässään esim. Teidän kohdalla tuo paikkakunnan vaihto, niin asiat eivät voi vaan mennä hyvin. Toisaalta ehkä jotkut läheisenne saattavat olla harmissaan, jos muutatte heistä kauemmas? Mutta eiväthän muutokset tarkoita automaattisesti huonoa, vaan täytyisi ajatella, niin että muutokset ovat positiivinen asia. :)
 
Mua masentaa syvästi,suututtaa ja kaikkea negatiivista. Muutoksia tulossa hurjasti.
Mies jonka kaa meni hyvin kaikki vaati vahinko pilleriraskaudesta kylmästi valita joko abortin ja hänet tai lapsen. Painosti viimeseen asti että valitsisin hänet. Hitto,ei ole oikeutettua laittaa ihmistä tälläiseen valintaan. Minkälainen mies voi olla niin kylmä. Valitsin vauvan
Nyt viikkoja 10. Tosi masis ja väsy olen.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top